Studenten van Tinley zoeken paarden met gedragsproblemen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Beeker

Berichten: 504
Geregistreerd: 08-05-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 21:56

Ja inderdaad kostte heel wat geld. Maar ja ik had van het najaar die trailer gekocht met het idee er eens op uit te gaan maar na een halfjaar oefenen stond die daar nog ongebruikt. Das helemaal zonde van mijn centjes. Dus ik dacht ik doe nog een laatste poging of het op een totaal andere manier lukt, zo niet dan verkoop ik die trailer gewoon weer en ga ik maar gewoon verder zoals ik al jaren doe zonder trailer. Maar gelukkig heeft het gewerkt en heb ik ook nog heel wat andere dingen geleerd waar ik anders nooit aan zal zijn begonnen. Dus ja achteraf is het het geld bij mij wel waard en ik heb de laatste jaren al zoveel pech gehad met mn paarden dat ik er nu wel achter ben dat paarden en hele dure hobby is :o. Maar ja mocht je ooit geld te veel hebben dan is zo'n cursus een leuke optie :D .

oOoKellyoOo

Berichten: 3830
Geregistreerd: 25-11-05
Woonplaats: Zuid-Limburg

Re: Studenten van Tinley zoeken paarden met gedragsproblemen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-09 19:37

Ik heb vandaag bericht gekregen, dat de studenten binnen een korte tijd contact opnemen.

Phylos

Berichten: 5667
Geregistreerd: 29-10-06

Re: Studenten van Tinley zoeken paarden met gedragsproblemen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-09 21:44

ik ook, kreeg ook vandaag bericht....nog even geduld dus

Beeker

Berichten: 504
Geregistreerd: 08-05-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-09 22:10

Ha ik ook maar ga maar snel mailen dat het niet meer nodig is :D .
Ben aan de ene kant wel benieuwd wat ze vertellen maar ja mn probleem waarover ik schreef is gelukkig verholpen.

PBA_
Berichten: 8119
Geregistreerd: 24-02-06

Re: Studenten van Tinley zoeken paarden met gedragsproblemen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-09 22:21

ook bericht gehad. ben benieuwd of ze er iets mee kunnen eigenlijk maar baat het niet schaad het niet. Mijn paard valt honden aan als ik niet op haar rug zit. Dat kán voor gevaarlijke situaties komen aangezien mijn hond mee gaat naar stal. Enne ze haaaaaat de deken, fijn voor haar als ze het op kunnen lossen. Trailer laden was een probleem maar gaat de goede kant op in m'n uppie.

Berwicowa
Berichten: 980
Geregistreerd: 15-07-06
Woonplaats: drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-09 10:22

Ben heel benieuwd of er al meer zijn die bezoek hebben gehad van een student. Wij gaan lekker. Ze heeft de dingen snel door. We zijn nu bezig dat ze twee dingen aan moet raken op commando. Dus ze moet nu nadenken. En dat gaat haar goed af. Nu het mooie weer er aankomt kunnen we ook buiten oefenen richting trailer, want ja over ruim drie weken moet dame zonder jas de trailer op kunnen.

0maris0
Berichten: 5811
Geregistreerd: 16-04-05

Re: Studenten van Tinley zoeken paarden met gedragsproblemen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-09 09:21

Ik heb na het mailtje dat ze contact zouden opnemen nog steeds niks vernomen

Berwicowa
Berichten: 980
Geregistreerd: 15-07-06
Woonplaats: drachten

Re: Studenten van Tinley zoeken paarden met gedragsproblemen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-09 11:10

Hmm ben ik dan de enige op dit moment???????

Phylos

Berichten: 5667
Geregistreerd: 29-10-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-09 22:52

Berwicowa schreef:
Hmm ben ik dan de enige op dit moment???????

ja ik geloof het wel. Na de mail dat ze contact zouden opnemen ook niks meer gehoord...heel vreemd

PearllG

Berichten: 619
Geregistreerd: 10-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-09 14:13

Ze hebben mij ook gebeld! :D Ze komen volgende week woensdag met twee studenten langs om eerst het gedrag te observeren en op de film te zetten. Ze zouden mijn paardje ook als casus voor in de klas gebruiken dus ben benieuwd.
Ik hoefde niets voor te bereiden en op woensdag alleen het gedrag te tonen dat ze normaal doet. Ben benieuwd want de mijne heeft een hele lijst aan "moeilijk" gedrag. Ze zouden kijken welk gedrag ze konden gaan bekijken!
(zal je zien dat ze die dag een goede bui heeft en weinig probleemgedrag laat zien! :D :D )

ayo

Berichten: 1338
Geregistreerd: 08-07-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-09 20:09

Er stond vandaag een artikel met foto in de Leeuwarder Courant hierover.
Over Berwick, eigenaresse en Debbie Rijnders :)

Berwicowa
Berichten: 980
Geregistreerd: 15-07-06
Woonplaats: drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-09 21:42

Thats me :o :D

PBA_
Berichten: 8119
Geregistreerd: 24-02-06

Re: Studenten van Tinley zoeken paarden met gedragsproblemen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-09 22:29

17 april komt ze voor mijn paard langs. ben benieuwd klonk in ieder geval goed over de telefoon. We zien wel hoe het gaat het is geen must voor mij maar wel handiger als alles duidelijker is voor ons beide dan.

Junior2019
Berichten: 2272
Geregistreerd: 24-04-05
Woonplaats: ergens

Re: Studenten van Tinley zoeken paarden met gedragsproblemen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-09 17:13

wij zijn ook geselecteerd maar ze hebben nog niet terug gebeld.Ben wel heel benieuwd.Mijn paard heb ik nu 12 jaar en ze heeft dit gedrag ook al 12 jaar zou het nog afteleren zijn?

oOoKellyoOo

Berichten: 3830
Geregistreerd: 25-11-05
Woonplaats: Zuid-Limburg

Re: Studenten van Tinley zoeken paarden met gedragsproblemen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-09 17:32

ik heb ook weer bericht gehad. Volgens mij is ze ook een bokker

Junior2019
Berichten: 2272
Geregistreerd: 24-04-05
Woonplaats: ergens

Re: Studenten van Tinley zoeken paarden met gedragsproblemen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 21:20

Ik ben net gebeld om een afspraak temaken spannend hoor.

0maris0
Berichten: 5811
Geregistreerd: 16-04-05

Re: Studenten van Tinley zoeken paarden met gedragsproblemen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-09 08:15

Ik heb nog steeds niets gehoord jammer genoeg

Phylos

Berichten: 5667
Geregistreerd: 29-10-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-09 14:02

ik heb maandag telefoontje had! ze komen zaterdag al...het trailerprobleem van mijn paard is in de tussentijd wel opgelost dus daar wil ik met hun manier niet meer mee gaan prutsen, dat laat ik nu lekker zo want het gaat perfect, maar van de pony van mijn zusje nog niet...en mijn paard kan ik lastig vastzetten...dus hoop dat ze daar misschine nog wel wat mee kunnen...

0maris0
Berichten: 5811
Geregistreerd: 16-04-05

Re: Studenten van Tinley zoeken paarden met gedragsproblemen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-09 08:23

Mij hebben ze gisteravond gebelt, ze komen 30 Mei!

Phylos

Berichten: 5667
Geregistreerd: 29-10-06

Re: Studenten van Tinley zoeken paarden met gedragsproblemen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-09 12:52

bij mij zijn ze gister geweest, goede eerste indruk..nu afwachten want nu mochten ze nog geen advies geven..over ong 2 weken horen we meer...

PearllG

Berichten: 619
Geregistreerd: 10-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-09 19:43

Bij mij zijn ze vandaag geweest. Ze hebben heel veel gefilmd en nog meer vragen gesteld. De 27ste hebben ze de volgende les en dan zouden ze meer laten weten.
Ben ook benieuwd!

oOoKellyoOo

Berichten: 3830
Geregistreerd: 25-11-05
Woonplaats: Zuid-Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 21:20

Bij mij, komt ze morgenochtend ben benieuwd

oOoKellyoOo

Berichten: 3830
Geregistreerd: 25-11-05
Woonplaats: Zuid-Limburg

Re: Studenten van Tinley zoeken paarden met gedragsproblemen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-09 15:20

Het was een super dag, niet alleen over gedraganalyze, maar we zijn ook rijtechnisch aan de slag gegaan,

shillelagh

Berichten: 976
Geregistreerd: 20-02-06

Re: Studenten van Tinley zoeken paarden met gedragsproblemen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-09 20:21

aahhww ik ben zeker al te laat om me in te schrijven??

groetjes

Caesar
Berichten: 9303
Geregistreerd: 20-01-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-09 15:34

PearllG schreef:
Ze hebben mij ook gebeld! :D Ze komen volgende week woensdag met twee studenten langs om eerst het gedrag te observeren en op de film te zetten. Ze zouden mijn paardje ook als casus voor in de klas gebruiken dus ben benieuwd.
Ik hoefde niets voor te bereiden en op woensdag alleen het gedrag te tonen dat ze normaal doet. Ben benieuwd want de mijne heeft een hele lijst aan "moeilijk" gedrag. Ze zouden kijken welk gedrag ze konden gaan bekijken!
(zal je zien dat ze die dag een goede bui heeft en weinig probleemgedrag laat zien! :D :D )


Ze hebben mij ook gebeld, maar ik heb om deze reden afgezegd. Paard heeft snel last van stress bij bepaalde situaties, maar het is geen constant probleem. Daarbij moet ik zeggen dat het sinds mijn aanmelding al stukken verbeterd is en ik vond het niet reeel om dan 2 meiden van ver te laten komen terwijl ze het misschien niet eens doet op die dag. Het had me wel heel interessant geleken, maar ga andermans tijd niet verprutsen als het niet meer zo ernstig is.