Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Cassidy schreef:Dan heeft het gelukkig het effect gehad wat de eigenaresse van het dode paard voor ogen had.
Nog zoveel miljoen idioten te gaan....
Chrissy_ schreef:Jaa ik denk dat ze nu wel wat langer nadenken voordat ze zoiets doen. Maar toch fijn om te horen dat ze het niet met opzet gedaan hebben!
Zal ze leren..

ZusJacobs schreef:Geen opzet? 20 meter maar? Ik geloof die drie pubers dus echt NIET!! Die zijn gewoon gaan klieren, en omdat die paardjes dan leuk gaan rennenZal ze leren..
Arme pony, die heeft moeten lijden.
Vjestagirl schreef:Goed om te horen dat ze het niet expres hebben gedaan.
En hoe triest ik het ook vind voor de eigenaresse, het beeld van een dood dier, zeker in die toestand, kan echt een trauma veroorzaken en dat vind ik dat weer neit verantwoord. Maar dat ben ik

Cassidy schreef:En als je een beetje hersens hebt, kun je er ook bij verzinnen dat een dier daar van schrikken kan.

Cassidy schreef:En als je een beetje hersens hebt, kun je er ook bij verzinnen dat een dier daar van schrikken kan.
Ik weet in elk geval dat ik ook wel eens stomme dingen heb gedaan, die gelukkig nooit zo rampzalig zijn afgelopen als dit. Natuurlijk is het triest voor het veulen en de eigenaar, maar ik denk eerlijk gezegd dat de jongens wel genoeg gestraft zijn. Ik snap trouwens ook niet goed waarom de andere veulens die 'al sinds het voorval staan te stressen' nu in de stal worden opgesloten, maar dat zal ook wel aan mij liggen.
.