Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
MaloLau schreef:Ik heb er iet veel problemen mee hoor.
.
. Je doet mee voor de lol, ervaring en je eigen punten, wat maakt het dan uit wie je tegenstanders zijn? MaloLau schreef:Ena ls je naar hun niveau samen kijkt...
! 185 en 183 zijn nou niet bepaald monsterscores, of wel? Dat zijn punten die je verdient als je thuis hoort in een klasse. Zit je er ver onder ging er iets mis of ben je er nog niet klaar voor, rijd je >65% kun je waarschijnlijk wel een klasse hoger. B onderling dient te worden verreden én gejureerd naar de maatstaven van normale B proeven.MaloLau schreef:Vind je het gek met een Z2 paard en een L1 ruiter.
Citaat:Het haalt het hele fun eruit
Citaat:maar doe voor ondelinge dan ff andere klasse:)
Citaat:Ena ls je naar hun niveau samen kijkt... Nou dan mogen ze van mij wel wat hoger hoor;)
, en ga ik kijken hoe we de competitie verder kunnen organiseren!
In dit geval is het paard al enige tijd niet in strakke training geweest ivm een blessure van de vaste amazone en de ruiter die er nu mee startte in de B onderling heeft haar laatste proefje meer dan 15 jaar geleden gereden op L niveau. Gezien de proeven en het hele wedstrijdrijden behoorlijk is veranderd de afgelopen jaren, zie ik niet in waarom deze ruiter het zoveel "makkelijker" heeft gehad dan de rest.
MaloLau schreef:Jammer dat ik tristan niet heb zien lopen ! Vind het egt een super leuk paard! Loopt er al nafok in de sport van hem?

Esther28 schreef:Voor herhaling vatbaar, alleen dan in een wat warmere periode...