Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
_Zsazsa_ schreef:Ik houd niet van friezen, daarom vind de ik de arabo een oplossing voor mensen die ook iets aparts willen.
Een Fries is een ras apart, een arabofries de zoveelste kruising, dus hoezo apart? Ben heel benieuwd! 

horseyfries schreef:Je zou idd eerder het omgekeerde denken!Een Fries is een ras apart, een arabofries de zoveelste kruising, dus hoezo apart? Ben heel benieuwd!
) , van de kerstveiling, trouwens, was gezellig he?...Jammer van de laatste! AddWork schreef:horseyfries schreef:Je zou idd eerder het omgekeerde denken!Een Fries is een ras apart, een arabofries de zoveelste kruising, dus hoezo apart? Ben heel benieuwd!
Ik ook![]()
ps..We hebben weer een aparte erbij hoor (hoop ik) , van de kerstveiling, trouwens, was gezellig he?...Jammer van de laatste!

suleilitha schreef:Welk stamboek bedoel je nu met die naievelingen, Frisiangirl??
! Ze is nu 13 
) en kijk naar de paarden die eruit voorkomen. Ik volg mijn eigen weg....
elbert schreef:Ik ben het helemaal met jullie eens. Ik vindt de arabo fries een verkrachting van het friese ras. En er zijn zat friezen die een goed uithoudingsvermogen hebben.
horseyfries schreef:Deze is het? http://www.stalhouderijmeijer.com/kerst ... Belle.html
Leuk, uit de stam van Tinus Hooijmans! Hebben we bij de Demrostables ook een aantal veulens van staan, kunnen we straks zien of ze op elkaar lijken
lammie2701 schreef:Je hebt een stoere merrie zo te zien! Super hoor!trouwens jana komt ook bij meijer vandaan...
suleilitha schreef:AddWork, ik zie niks behalve een stamboompje.
en verder staat er in de stamboom de hengst Nean maar zou dat Naen moeten zijn?
AddWork schreef:horseyfries schreef:Deze is het? http://www.stalhouderijmeijer.com/kerst ... Belle.html
Leuk, uit de stam van Tinus Hooijmans! Hebben we bij de Demrostables ook een aantal veulens van staan, kunnen we straks zien of ze op elkaar lijken
Klopt helemaal! Ik vind haar errug leuk! Ben benieuwd wat t wordt en dan gaan we fotootjes uitwisselen he?!![]()
(klein wereldje he?!)
Zien we je vrijdag of zaterdag nog?