Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
), we zijn morgen januari en ik heb nog steeds geen Equipas voor mijn ezels. Paard, met stamboekpapieren, is wel in orde nu. Maar die Equipassen, jongens toch... En kost handenvol geld.
mij zeiden ze nog aan telefoon dat ik nog alles mocht opsturen, moest namelijk nieuwe paarden opgeven ... en dit zonder nadelen omdat ze enorm achter staan!
horseyfries schreef:Wie weet hoe het zit met paarden die je tijdelijk in training krijgt? Je kunt toch moeilijk voor elk paard wat een maand komt het bureau verwittigen? Dan gaan ze nog véél verder achterstaan....
Geef ik toe...

Cayenne schreef:Verder zullen de chips er ook voor zorgen dat vermiste of gestolen paarden veel makkelijker kunnen teruggevonden worden.
Geen idee dus of het nou wel of niet in orde is
Tieneke schreef:Rivka, Wrangler is toch bij een stamboek ingeschreven? Dan moest je dat eigenlijk zelf naar het stamboek opsturen. Stamboek geeft dat dan ook door aan de centrale databank, waardoor je een mutatiedocument krijgt. Heb je dat niet gehad, is er dus iets niet in orde.
)
bterlaan schreef:een chip kan direct door iedereen worden mt een apparaat worden afgelezen.
Zijn ze daarom ook mee gestopt afgelopen nachten.