Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
.. Die komt er wel..
.. da is toch echt anne van uytert..
( niet rijtechnisch hé ) Love_Someone schreef:Super van Adelinde.. Die komt er wel..
Sinds wanneer woont anne van olst in Heerewaarden.. da is toch echt anne van uytert..
sanne_ schreef:(wat moet ik me eigenlijk voorstellen bij Drenthse muziek?)...
Ze zit echt zo om zich heen te kijken en hoofd te schudden. Als ze aan het einde groet gaat de muziek ook nog vrolijk door. Op middendrafmuziek doet ze galopwissels en bij de passagemuziek rijdt ze middengalop. Aan het eind bedenkt ze zich dat ze nog een piroutte moet doen...
Rymke schreef:Het is me toch gelukt om de kür van Anky te zien, vraag me niet hoe. Gewoon heel veel geklikt en geopend in nieuw venster en toen deed ie 't plotseling!
Vond het wel komisch om te zien, aan het begin groet ze, wil ze weg gaan in draf, komt er allemaal stap muziek.Ze zit echt zo om zich heen te kijken en hoofd te schudden. Als ze aan het einde groet gaat de muziek ook nog vrolijk door. Op middendrafmuziek doet ze galopwissels en bij de passagemuziek rijdt ze middengalop. Aan het eind bedenkt ze zich dat ze nog een piroutte moet doen...
![]()
Vind het overigens wel heel knap, dat ze zo door rijdt.
Lia_ schreef:sanne_ schreef:(wat moet ik me eigenlijk voorstellen bij Drenthse muziek?)...
Cuby and the Blizzards![]()
Alhoewel het meer blues dan rock is....

imd schreef:Lia_ schreef:
Cuby and the Blizzards![]()
Alhoewel het meer blues dan rock is....
Is dat Drenths?
Leuk voor Adelinde zeg

Citaat:Cuby and the Blizzards is een uit het Drentse Grolloo (toen Grollo geheten) afkomstige bluesband, opgericht in de jaren zestig.
De originele band werd geformeerd door Harry Muskee en bestond verder uit Eelco Gelling, Nico Schröder en Hans Kinds.