Rabo Futurekader traint bij Anky van Grunsven

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Rabo Futurekader traint bij Anky van Grunsven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-08 11:57

www.anky.nl

Gisteren waren leden van het A- en B- Rabofuturekader aanwezig in Erp voor een clinic van Anky. De ruiters uit het A-kader mochten hun paard meebrengen en kregen les van Anky. Onder hen ook leerlingen van Anky Theo Hanzon en Joyce Lenaerts. Ruiters uit het B-kader volgden de lessen vanaf de kant.

De Rabo Future Test is op initiatief van oud-bondscoach en Olympisch jurylid Jan Peeters ontwikkeld in samenwerking met het Rabo Talentenplan en dient als stimulans voor jonge ruiters en amazones in Nederland die de overstap proberen te maken naar de seniorentop. De Rabo Future Test is een begeleidingsprogramma gebaseerd op een dressuurproef, de future test, die tussen het niveau van de Lichte Tour en de Grand Prix in zit.

Geselecteerde combinaties krijgen de mogelijkheid de Future test te rijden op grote concoursen als Jumping Amsterdam, Indoor Brabant en CHIO Rotterdam. Op deze manier krijgen zij een unieke kans om ervaring op te doen op grote internationale concoursen en worden ze begeleid door de top van de dressuurwereld.

MarjonTampon

Re: Rabo Futurekader traint bij Anky van Grunsven

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-08 16:14

Haha. Ik heb het idee dat we zijn gewend aan horrorverhalen over ongelukken met paarden en ruiters e.d. Clown

Peperplant

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-08 17:32

Mag ik vragen wat "de horror" hieraan is dan ???

Ik vind het een leuk nieuwsbericht! En als jezelf tot een van de kanshebbende combinaties bent, kan ik me voorstellen dat je dat graag op Bokt.nl leest, kom je straks ook een keer in de belangstelling, als je geen Anky,Adelinde of Werth heet....
Voor iedereen die mag deelnemen aan clinics of uberhaubt een kans maakt zich te selecteren voor het A of B kader....
Succes
Laatst bijgewerkt door Winged op 27-12-08 18:49, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Bericht aangepast ivm gesplitte reacties

daniella74

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-08 19:01

Vooral als je al les van haar hebt zet het echt zoden aan de dijk.
Laat dan de ruiters die aan de kant moesten toekijken rijden, denk dat die er blijer van waren geworden en dan maak je er tenminste echt een stimuleringsplan van.

Ik zeg overigens NIET dat Anky er wat aan kan doen voor dat half Bokt weer dreigmail gaat sturen.

fox16

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-08 20:15

jha als je langs de kant meekijkt leer je ook maar ik zou toch liever les hebben op mijn paard van haar dan langs de kant te kijken maar het zou wel met geld te maken hebben Slapen

vur

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-08 15:36

Ik dacht dat Theo al Grand Prix heeft gereden. Is het dan nog nodig om een tussenstapje te maken. Ik dacht dat Future Test voor jonge mensen bedoeld was die nog nooit Grand Prix hadden gereden en daarmee niet zo'n grote overstap hoeven te maken. Kan het ff niet volgen. Ach gut

sammmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-08 20:07

Ja..maar als je een keer GP hebt gereden betekend het niet dat je dan meteen veel ervaring met de proef hebt. Vandaar die future test. Die maakt het niet alleen makkelijker [ de overstap] Maar is als hetw ar eook een fijne generale

Suzanne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-08 22:09

Zou ik ook wel willen, trainen bij Anky. *LOL*
Maar helaas zijn we nog niet zover. Nagelbijten / Gniffelen