Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Less schreef:Het zal dan wel aan een halster vast gemaakt moeten worden en dat ben je dus verplicht aan te laten in de weide.
Snoekiej schreef:Ik vind het ook een goed idee, maar als dit apparaatje bekend wordt, kan een inbreker het toch gewoon van het halster afhalen? Of het moet zo klein zijn dat het niet opvalt..
VeerenAshley schreef:Ik vraag me af of zoiets ook met de chip kan worden gedaan die de meeste paarden tegenwoordig toch hebben? Dat lijkt mij fijner voor het paard dan zo'n apparaatje, en bovendien hoeft het dier dan geen halster om (wat ik zelf nl. wel een fijn idee zou vinden).
orsini schreef:ivm straling denk ik dat het niet meer zal zijn dan wat je eigen mobieltje afgeeft dus dat zal wel meevallen.

Cayenne schreef:en moet worden vastgemaakt aan een singel of halster.
Citaat:Volgens hem zal er veel vraag zijn naar dit apparaat omdat er tegenwoordig steeds meer paarden worden gestolen of uitbreken en daarbij om het leven komen.
Halstertje af, ander halstertje om et voila!Citaat:"Het apparaatje zal sterk genoeg zijn om tegen het ruwe spelen van de dieren te kunnen. Ook rollen in de modder zal geen probleem zijn.

Citaat:De batterij van de TRAAKit gaat langer dan een maand mee, waardoor de kosten naast de aanschaf uiteindelijk zullen meevallen. De aanschaf van het apparaat gaat rond de 250 pond kosten.
Maargoed er zal vast wel een markt voor zijn al heb ik mn twijffels als je iets verder denkt dan je neus lang is.
_rosita_ schreef:Mijn paarden staan al jaren in de wei, daar zijn ze voor gemaakt... Persoonlijk vind ik dit erg ver gaan...
Sowieso een halster op de wei vind ik al not done..