Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Cayenne schreef:Peeters bereikte dit jaar de 70-jarige leeftijd en volgens de FEI reglementen mocht hij na dit jaar niet meer op FEI wedstrijden als jurylid optreden.
CGJ12 schreef:Cayenne schreef:Peeters bereikte dit jaar de 70-jarige leeftijd en volgens de FEI reglementen mocht hij na dit jaar niet meer op FEI wedstrijden als jurylid optreden.
![]()
"All animals are equal, but some are more equal than others"
George Orwell
Blue_Eyes schreef:Als er nou genoeg juryleden waren dan kon je dat zo zeggen. Maar aangezien er een soort van eeuwig tekort is... terecht, lijkt me, dat iemand die goed is maar 'alleen maar' 70 geworden is, dan nog een jaartje mag blijven!
Blue_Eyes schreef:Dat maakt het nog geen goede. Echt op de hoogte ben ik ook niet, maar ik heb wel vernomen dat het niet meevalt om goede GP-FEI juryleden te krijgen.
Blue_Eyes schreef:Dat maakt het nog geen goede. Echt op de hoogte ben ik ook niet, maar ik heb wel vernomen dat het niet meevalt om goede GP-FEI juryleden te krijgen.
Moet sowieso zeggen dat ik die 70-jaar-regel een beetje onzin vind, de ene 70-jarige is de andere niet...