Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
slimmerik schreef:Komt denk ik ook dat voor de winter de paarden op een ander land gezet worden dan waar ze normaal staan. Eigenaar is dan te lui om voor goede afrastering te zorgen, pony's hebben een dikke vacht en voelen stroomdraad niet... gevolg weer een triest ongeluk.
Van mij mogen ze de eigenaar flink maar dan ook enorm flink laten betalen
het zal je maar gebeuren zeg... Princesje schreef:slimmerik schreef:Komt denk ik ook dat voor de winter de paarden op een ander land gezet worden dan waar ze normaal staan. Eigenaar is dan te lui om voor goede afrastering te zorgen, pony's hebben een dikke vacht en voelen stroomdraad niet... gevolg weer een triest ongeluk.
Van mij mogen ze de eigenaar flink maar dan ook enorm flink laten betalen
Nouja zeg! Je weet helemaal niet wat er precies gebeurt is. Mijn pony is ook een keer uitgebroken door goede omheining heen maar ze was zo geschrokken dat ze overal wel doorheen vloog.
Wat erg voor de eigenaarhet zal je maar gebeuren zeg...
). Ik vind dat de eigenaars goed aangepakt moeten worden. Lijkt wel aan de orde van de dag de laatste tijd al die loslopende beesten

Citaat:Preventieve controles van de DB of politie zou niet eens zo gek zijn.
piecon schreef:Citaat:Preventieve controles van de DB of politie zou niet eens zo gek zijn.
Yeah right! Laat de eigenaren dat lekker zelf doen! Gaan ze straks de DB of politie de schuld geven als ze uitbreken. Het is beroerd maar niet altijd te voorkomen, maar wel ontzettend vervelend voor alle partijen als het verkeerd afloopt. Vreselijk!
Ik bedoel boetes uitdelen voor duidelijke gebreken in de omheining...... maar inderdaad ...onbegonnen werk