Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Devato schreef:Ik weet echt niet wat ik hiervan moet denken... Ik vind zijn voorbeen eigenlijk té.
Ik vond de hele proef gister eerlijk gezegd niet geweldig, sommige overgangen waren zéér gespannen (bijv. passage-galop), de wissels waren scheef, en de stap was naar mijn mening helemaal niet goed maar ontzettend gespannen en zonder aanleuning. En is het niemand anders opgevallen dat hij zich vreselijk opkrulde bij het halthouden?

CarolineP schreef:Kan jij een paard noemen met de kwaliteit die dit paard in huis heeft?
Cayenne schreef:CarolineP schreef:Kan jij een paard noemen met de kwaliteit die dit paard in huis heeft?
Sisther de Jeu.
Het is waarschijnlijk snel terug te kijken via filmloop.nl
Rustig aan met dat dier. CarolineP schreef:Kan jij een paard noemen met de kwaliteit die dit paard in huis heeft?
Natuurlijk, je hebt helemaal gelijk met je opmerkingen. Edward reed hem heel voorzichtig en Totilas weet nog niet waar hij zijn benen moet laten maar dat komt allemaal wel!
En Filmloop heeft gefilmd dus daar zal het wel terug te vinden zijn!
CarolineP schreef:Ik begrijp wat je bedoelt, maar ik vond Edward juist heel voorzichtig met hem! En de overgangen pa/pi waren veel beter dan in Maastricht.
Devato schreef:CarolineP schreef:Kan jij een paard noemen met de kwaliteit die dit paard in huis heeft?
Natuurlijk, je hebt helemaal gelijk met je opmerkingen. Edward reed hem heel voorzichtig en Totilas weet nog niet waar hij zijn benen moet laten maar dat komt allemaal wel!
En Filmloop heeft gefilmd dus daar zal het wel terug te vinden zijn!
Begrijp me niet verkeerd, ik vind het ook een super paard, ik denk dat het meer ligt aan hoe hij gereden wordt. Ik krijg het idee dat Edward zijn paarden vaak teveel onder druk zet, gister nog niet eens zo maar ik heb Totilas bij het JIM (Maastricht) gezien, en ik zag zoveel verzet en spanning, voornamelijk in de overgang piaffe/passage en andersom. Dit is precies waar Gribaldi ook zulke problemen mee had, en we horen nooit meer iets van Gribaldi. Ik zou het jammer vinden als zoiets ook met Totilas zou gebeuren, omdat het zo'n super paard is!
CarolineP schreef:Haha, dit lijkt me wat kort door de bocht! Je kunt toch niet beweren dat Gribaldi's idioten zijn.....
. Anders wordt het te gevaarlijk
...
. Ik geloof niet dat het idioten zijn...

Sjoert schreef:Heb gisteren mogen kijken naar Sisther.
Was een goed leermoment voor haar.
Ging in alle rust waarbij je ook daadwerkelijk zag dat Edward constant probeerde het heette weg te laten vloeien.
? Wow!! Knap hoor
Bizzybijtje schreef:Is Totilas nog maar 6? Wow!! Knap hoor
![]()
Vind het echt een prachtig paard