Gisteren gaf bokker Catalyst1 ons al een ontzettend leuk verslag van haar verblijf in het verre Oklahoma. Zij en Anjo waren daar om western-amazone Rieky Young en Gunners Pearl aan te moedigen tijdens de FEI Reining Master Finals. Rieky deed het zeker niet onverdienstelijk werd onder andere tweede!
Catalyst1 beloofde ons nog een mooie fotosessie, en hieronder het resultaat! Kijk mee en geniet!

De aankomst bij het State Fair Park. Hier gaat het allemaal gebeuren!

Anjo moest uiteraard even met het beroemde beeld van een Quarter horse op de foto.

en daarna kon Catalyst1 (Ingrid) zelf natuurlijk ook niet achterblijven

De staleigenaren waren overal ontzettend aardig! Hier een kijkje bij de eigenaren van de McQuay Stables.

De stallen waren omgetoverd tot ware PR-stands, compleet met videoscherm!

Anjo heeft van de zomer een merrie van de hengst Chic Please gekocht. Daar zijn we op zondag op bezoek geweest om hem in het echt te bewonderen. ( bij Todd Crawford, ook een finalist) Deze weide is voor de opfok van de jonge veulens.

Rieky tijdens haar rit met Gunners Pearl. Helaas geen scherpe foto.
Misschien dat er nog een filmpje gaat komen.

Het opstellen van de finalisten Open Futurity voor de prijsuitreiking!

Interview met winnaar Tim McQuay, te zien op het beeldscherm, terwijl de arena werd klaargemaakt voor de prijsuitreiking.

Naast het prijzengeld van 150.000 dollar ontving de winnaar ook nog dit bescheiden extraatje.
Foto's door Catalyst1
Verwant artikel:
[VN] Bokker Catalyst1 goes America om Rieky aan te moedigen

Dat ziet er gaaf echt zeg!
Ik weet nu dat ik extra hard mag gaan sparen voor het aankomende jaar, want na het bezoeken van al die stands kan ik het me niet voorstellen dat ik daar de ideale dekhengst voor mijn merrie niet tegen het lijf loop