Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Jade schreef:..., maar het is me niet duidelijk waarom hij zonder oogkleppen met hoofdstel wel zou schudden (of misschien had ie altijd oogkleppen op met rijden?)
Citaat:Het hoofdschudden gebeurde alleen als het paard gereden werd

* Citaat:Na deze behandeling werden de oogkleppen geherintroduceerd door middel van gedragstherapie

ellepel schreef:wat ik raar vind:Citaat:Na deze behandeling werden de oogkleppen geherintroduceerd door middel van gedragstherapie
ik vraag me af of dit paard de stempel headshaker wel terecht gekregen heeft?
die oogkleppen waren zo'n big issue dat er dus een gedragstherapeut bij moest komen, en wie weet was het dan zonder operatie ook wel goed gekomen?
OlimpicDiaz schreef:Nou ja, ze dachten dus duidelijk dat het een echte headshaker was;)...Even stickertje erop geplakt en daarna weer na een mooie therapie verwijderd??
Ik vind het wel echt heel erg mooi dat ze met zo'n therapie die cysten hebben kunnen verhelpen! Superinteressant!!
Gelukkig heeft het ruintje nu weer plezier
ik kan hier zo boos om worden!ellepel schreef:wat ik raar vind:Citaat:Na deze behandeling werden de oogkleppen geherintroduceerd door middel van gedragstherapie
ik vraag me af of dit paard de stempel headshaker wel terecht gekregen heeft?
die oogkleppen waren zo'n big issue dat er dus een gedragstherapeut bij moest komen, en wie weet was het dan zonder operatie ook wel goed gekomen?