Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Ze gaan dan vaak procederen en ook nog met succes. 

Sin schreef:Dat is zo'n beetje zoals mensen die in de buurt van een luchthaven gaan wonen, en vervolgens klagen over het luchtverkeer.. zo'n dingen weet je op voorhand toch!

texelse schreef:ja, ik meen het wel, de boer moet z'n dagschema maar gewoon om gooien. Gelukkig was er geen tijdlimiet waarop de melkmachine weer uit moet. Stel je voor dat dat om 17.00 u zou zijn, dan kun je je melkveebedrijf gewoon opdoeken.
En idd wat Sin schrijft dat hebben we hier op het eiland ook. Mensen komen uit de buurt van Rotterdam vandaan op 500 m van het vliegveld af wonen, en gaan dan actie voeren om de aktiviteiten op het vliegveld omlaag te krijgen. Grrrrrrrrrrrrr
Die buren en hun voorouders + kippen wonen hier al 60 jaar gok ik als het niet langer is.Soraya92 schreef:Club Cercle Hippique is een van de mooiste stallen in NL . Hier is het schoon en fris en als je dan gaat zitten zeuren....poepen de vogels ook niet op je stoep ? Misschien moeten die ook maar allemaal weggeschoten worden ......:S
http://www.clubcerclehippique.nl

Dat fotootje op de website van de binnenbaan met dat paard en die ruiter, dat ben ik met Hocuspocus. Ik had daar toen les toen de fotograaf foto's kwam maken van de accomodatie. Maar inderdaad supermooi daar! Gelukkig voor meneer Swaab dat hij dit nu gewonnen heeft. Sommige mensen kunnen inderdaad zo vreselijk zeuren. Die hebben waarschijnlijk de hele dag niks anders te doen ofzo...