Drievoudige inbraak ruitersportzaak Eindhoven onopgelost

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Drievoudige inbraak ruitersportzaak Eindhoven onopgelost

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-08 16:21

http://www.ed.nl

De drie inbraken in oktober bij ruitersportzaak Epplejeck Horse and Rider Superstore in Eindhoven zijn tot nu toe onopgelost. De buit, 127 rijzadels met een waarde tussen de 150.000 en 180.000 euro, is spoorloos.

De assistent-bedrijfsleidster van Epplejeck vermoedt dat de zadels naar het buitenland zijn verdwenen. „Wij hebben Marktplaats (advertentiesite op internet red.) in de gaten gehouden, maar geen gestolen zadels van onze zaak gevonden. We hadden iets meer resultaat verwacht.”

Epplejeck Horse leverde bewakingsbeelden in bij de politie, maar dat leverde niets op.

Het bedrijf was op 10 oktober slachtoffer van een inbraak; toen werd niets ontvreemd. Vijf dagen later werd weer ingebroken en verdwenen 27 zadels. Bij de derde inbraak, later die week, werden nog eens honderd rijzadels gestolen.

Verwant artikel:

[VN] Slechts week na opening al 3 keer ingebroken bij Epplejeck

Afwezig

Re: Drievoudige inbraak ruitersportzaak Eindhoven onopgelost

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-08 17:02

Pffffff... dat is balen zeg!
Idd, ik had ook wel meer resultaat verwacht!

Hopen dat er nog wat boven water komt!

Nicole288

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-08 17:55

Hoe kan het in godsnaam bestaan dat ze zelfs nog een derde keer binnen hebben kunnen komen! Na de eerste keer, niets gestolen dus de boel alleen alvast verkend, houd je de boel toch zeker al scherp in de gaten als eigenaar Verward

Draak

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-08 18:05

Inbreken lukt altijd wel, er zijn zoveel manieren te verzinnen. De eigenaar zal zijn of haar uiterste best moeten wel hebben gedaan. anders hadden of hebben ze nu wel problemen met verzekering.
Inbrekers zijn heel slim Knipoog
Werk zelf al 5 jaar in beveiliging

Nicole288

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-08 18:14

Ik was er na de tweede keer gaan slapen denk ik, wat een strop, 150.000 euro Bloos!

johanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-08 18:16

inbreken doen ze wel al ze willen hoor. Wij wonen op industrie en werd en van een hoog gebouw waar lange dikke gipsplaten op elkaar de muren vormde. Ze sloegen gewoon met mokers de een na onderste plaat eruit en de hele muur was naar de beneden gestort. En er staan een stuk of tien huizen. denk je dat iemand iets gehoord heeft nee. dat kan je je toch niet voorstellen. Maar ze kunnen ook gewoon een ruit ingooien of door een pui heen rijden. Als ze willen komen ze toch wel binnen.

sandranbr

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-08 20:31

Ik heb ook gehoord dat het misschien niet helemaal zuivere koffie is....

_Question

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-08 20:37

als ze het echt willen weten ze er altijd manieren voor en kan je nog wel het beste alles gewoon op de stoep neerzetten, heb je de minste schade.

_aussi

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-08 21:26

die mensen zijn ook niet dom, het is al zo lang bekend dat iedereen marktplaats in de gaten houdt. Daar zetten ze het tegenwoordig echt niet meer op.

demyxparis

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 12:52

balen
dat mensen zoieds doen..

hoogendroog

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 12:57

De zadels hoeven natuurlijk niet meteen op MP gezet te worden, mogelijk dat ze even alles laten overwaaien en ze dan mondjesmaat te koop aanbieden. Er worden door bepaalde personen her en der zadels aangeboden, waarvan ik denk "is dat wel zuivere koffie"...

Anouk91

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-08 16:48

bij mij op stal hebben ze mijn kast ook al eens opengebroken:( vreselijk, allebei m'n zadels weg.. het waren nog verdorie dorpsgenoten ook Boos! Stoom uit je oren .. Alleen onze dieven waren niet zo slim.. gelukkig.. alle ruitersport zaken in de buurt gebeld en ze wrden ergenst bij ons aangeboden Haha! en toen hadden ze het nr bord enzo opgeschreven en de zadels niet aangenomen.. de politie d'r achteraan en iedereen heeft zn spulletjes weer terug.. Wow! Maar goed... bij zoveel zadels zullen ze inderdaat wel naar t buitenland zijn gegaan denk ik.. waarom kunnen ze toch ok niet van je spullen afblijven.. Frusty