Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Needje schreef:Vind het ook niet echt een promotie als maar 6 van de 19 paarden finishen, maar dat zal wel aan mij liggen.
Doortje58 schreef:Needje schreef:Vind het ook niet echt een promotie als maar 6 van de 19 paarden finishen, maar dat zal wel aan mij liggen.
Dacht ik dus ook al........................
Baal schreef:Parcoursbouwers uit de functie zetten. Beetje raar dat dit zomaar door de beugel kan niet ????
Lielle schreef:idem hier hoor, en ik ben een echte eventing liefhebber.
Wat ontzettend akelig voor Mary
play_coy schreef:waarom parcoursbouwers uit de functie zetten? geloof dat jij niet de slimste thuis bent, zij doen wat ze gezegd word, dus als de leiding zegt jullie bouwen dit parcour, dan bouwen zij dat parcour. goeiemorgen zeg.
Javayo schreef:Waarom inderdaad juist bij een promotie hindernissen bouwen die voor 'Eventing-begrippen flink aan de maat zijn', je zou toch denken dat je het dan allemaal zo bouwt dat het wel spectaculair is voor het publiek, maar waar menig deelnemer vloeiend op rond kan komen.
Ontzettend zonde van het paard en triest voor de amazone.

Lielle schreef:play_coy schreef:waarom parcoursbouwers uit de functie zetten? geloof dat jij niet de slimste thuis bent, zij doen wat ze gezegd word, dus als de leiding zegt jullie bouwen dit parcour, dan bouwen zij dat parcour. goeiemorgen zeg.
dan weet jij er ook niet zoveel van, want zo werkt het dus absoluut niet in de eventing.
Lielle schreef:play_coy schreef:waarom parcoursbouwers uit de functie zetten? geloof dat jij niet de slimste thuis bent, zij doen wat ze gezegd word, dus als de leiding zegt jullie bouwen dit parcour, dan bouwen zij dat parcour. goeiemorgen zeg.
dan weet jij er ook niet zoveel van, want zo werkt het dus absoluut niet in de eventing.