Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Margreth schreef:Ook vanavond heeft Jeannette weer gewonnen, nl de Grand Prix Special met 69.77% !!
Nu nog morgen de Kür op Muziek.
YaraAmigo schreef:Margreth schreef:Ook vanavond heeft Jeannette weer gewonnen, nl de Grand Prix Special met 69.77% !!
Nu nog morgen de Kür op Muziek.
Het was 69.99% net niet de 70%. Maar ze had wel netjes gereden jammer van de fouten maar ze heeft wel weer fftjes gewonnen:P Hoop dat de Kur op Muziek ookm goed gaat maar dat zien ik vanmiddag wel.
of het is achteraf nog gecorrigeerd. Zal ik het op haar site ook maar even veranderen. Heb net voor de zekerheid even nagevraagd, definitieve uitslag is: 69.96%.
Raggel schreef:Heeft niets met niet willen snappen te maken denk ik, zou niet weten waarom ik iets niet zou willen snappen. Ik snap (denk ik) wel hoe jihoe jij het bedoelt. Ik snap ook wel dat het met een Anky en een Minderhout enz.. een zwaarder deelnemersveld was geweest en ze het zwaarder had gehad. Maar ze doet gewoon altijd hard haar best, zwaar deelnemersveld of minder zwaar deelnemersveld.Ok laat maar, volgens mij wil je mijn punt niet snappen.. Heb geen zin in deze discussie..
)