Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Cayenne schreef:Loop hier maar eens door de stallen, dan zie je hoe die paarden verzorgd worden als topatleten.
Mimpje schreef:En weer krijg ik het gevoel dat het begrip 'welzijn' hopeloos wordt verward met het begrip 'gezondheid'.
)? En wie zijn 'ze' in je laatste zin?Arabesk schreef:Paarden die in een kooi staan de hele dag en er slechts uitkomen om aan de hand gestapt te worden, of aan de hand mogen grazen en dus nooit met een maatje op de weide in vrijheid zonder begeleider mogen lopen.
Een paard loopt niet hard op de renbaan omdat ie zo leuk getraind is, maar omdat het paard z'n vluchtinstinct op gang komt.
Arabesk schreef:weidegang is lastig, maar ze kunnen toch wel paddocks maken? Met een shet erbij die het paard kent, lijkt me toch niet zo moeilijk te realiseren, shet past altijd nog wel ergens in een hoekje van de vrachtwagen.

StableEnable schreef:Arabesk schreef:weidegang is lastig, maar ze kunnen toch wel paddocks maken? Met een shet erbij die het paard kent, lijkt me toch niet zo moeilijk te realiseren, shet past altijd nog wel ergens in een hoekje van de vrachtwagen.
Bedoel je paddocks op een Indoor concours?
Daar konden ze al niet genoeg boxen plaatsen, waar wil je die paddocks dan, in de parkeergarage van het MECC??
) Dan merk je dat er geen vluchtinstinct aan te pas komt hoor! Arabesk schreef:Je moet echt met een betere argumentatie komen.