Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

snater schreef:![]()
Dat zijn er dan vast drie.
Rana schreef:kijk daar is het begin!

ggit schreef:bonita-bon en shan, waarom vinden jullie dit niet 'fris' en het begin van het einde? ik weet er niet veel van, maar het lijkt mij dat als iedereen wil dat je aftreedt (terecht of niet), dat je dan sowieso niet meer goed kan functioneren. dan kan je beter plaats maken voor nieuwe mensen.
en als de FEI zelf al een ander comité heeft geinstalleerd, dan zijn er kennelijk meer mensen die vinden dat het anders moet. En wat je er ook van kunt zeggen, er is wel heel veel ophef over de manier van jureren (en niet alleen van Sjef), ook in andere landen.
Dus misschien toch niet zo gek dat er verandering komt.
Citaat:Holland's Olympic team reserve rider Adelinde Cornelissen (who could have giving Holland the team gold medal in Hong Kong if she were selected to ride for the team by Sjef Janssen) produced a monster score at the CDI Maastricht. Aboard her Parzival, she won with 76.083%, far ahead of Gal on Sisther.
ggit schreef:bonita-bon en shan, waarom vinden jullie dit niet 'fris' en het begin van het einde? ik weet er niet veel van, maar het lijkt mij dat als iedereen wil dat je aftreedt (terecht of niet), dat je dan sowieso niet meer goed kan functioneren. dan kan je beter plaats maken voor nieuwe mensen.
en als de FEI zelf al een ander comité heeft geinstalleerd, dan zijn er kennelijk meer mensen die vinden dat het anders moet. En wat je er ook van kunt zeggen, er is wel heel veel ophef over de manier van jureren (en niet alleen van Sjef), ook in andere landen.
Dus misschien toch niet zo gek dat er verandering komt.
horseyfries schreef:Hermelientje, als jij waarde hecht aan woorden als "could have, would have and should have", dan kun je beter een glazen bol kopen!
Hoe weet die journalist nou in vredesnaam of Adelinde in Hongkong voor het goud voor Nederland gezorgd zou hebben?
Met de scores van Maastricht wel ja, maar Maastricht en Hongkong zijn niet te vergelijken en ieder nadenkend mens beseft dat!
Verder vind ik het behoorlijk kortzichtig van een aantal dat zij denken dat alleen Sjef ervoor gezorgd heeft dat deze mensen zijn teruggetreden. Maar ja, als je iemand graag wilt slaan vind je altijd wel een stok (of een zweepje...) nietwaar?
horseyfries schreef:Als je alles goed gelezen en gevolgd had inclusief de brieven van Prinses Haya dan weet je ook dat het daar helemaal niet over gaat, dus blijkbaar trek jij totaal verkeerde conclusies.
Liezel1 schreef:Nieuwe bezems vegen schoon??