Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

belachelijk, maar nu bedenk ik me wat een lol om manen en staarten van paarden of pony's afte knippen. ik zou daar lol niet van in kunnen zien
.

MarjonTampon schreef:Ik hoop dat het volgende paard dat slachtoffer wordt de dader ff helemaal tot moes stampt
die kwam controleren of alles wel goed was en kadans was het er niet echt mee eens. tanden bloot en er achteraan! maar er staan een paar 1e premie tinkers tussen met giga lange manen dus dat zou wel aantrekkelijk zijn. ik bedenk me ineens dat de voorpluk van een van die tinkers een keer grotendeels is afgeknipt, kwam tot over haar neus en afgeknipt tot boven d'r ogen
RianneH schreef:Jaren terug zijn er eens staarten van twee schimmels van de manege afgeknipt. Veder van geen enkel ander paard. Leek mij dus meer dan aannemelijk dat die toe idd verkocht waren voor wat dan ook. Worden strijkstokken niet ook van paardenhaar gemaakt?
Hier in de buurt is een tijdje terug een valk van zijn staart 'verlost'. Hopen dat ze niet bij ons in het weiland komen, maar gelukkig hebben we een aanvallende minihengst erin staan. In het donker lijkt die net een grote hond
BBreedveld schreef:Bizar....
Je zou toch zeggen dat er bij slachthuizen genoeg paardenhaar te krijgen is zonder dat je manen en staart van levende paarden clandestie af hoeft te gaan knippen