Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
CoriienRN schreef:Ben blij dat ik ze thuis achter slot en grendel heb, en denk dat ik zodra ik een paard op stal heb. me zadel gewoon mee naar huis neem.. ga geen risico nemen. Biij ons is ook al een x ongebroken en hebben allen de goede merken mee genomen.
Tegen wordig kan je je zadel ook laten verzekeren bij jou paket in geloof ik.
DL_ schreef:opnieuw? Hier in de buurt is het al een hele tijd volop aan de gang! Alle omliggende stallen hier in de buurt zijn al bestolen, bij ons hebben ze het geprobeerd maar is het niet gelukt (mean-ass waakhond + alarmsysteem).
Watch_Me schreef:DL_ schreef:opnieuw? Hier in de buurt is het al een hele tijd volop aan de gang! Alle omliggende stallen hier in de buurt zijn al bestolen, bij ons hebben ze het geprobeerd maar is het niet gelukt (mean-ass waakhond + alarmsysteem).
Wij zijn ook hard aan het nadenken over zo´n waakhond..
Het schrikt ze in ieder geval af!
supercop schreef:Het is gewoon vreselijke ervaring als je spullen gestolen worden, maar aan de andere kant is het wel zo dat er kennelijke ook ruiters zijn die voor een zacht prijzen deze spullen kopen. Want als dit soort mensen er niet waren, dan zou het ook geen nut hebben om deze zadels etc. te stelen.
(geen helers ook geen dieven)