Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Cayenne schreef:www.nieuwsblad.be
Paard Karina kan nog steeds niet staan.
De Tongerse brandweer heeft gistermiddag in de Kremersstraat in Nerem (Tongeren) een merrie uit de modder gehaald. Het dier lag zowat 40centimeter diep op haar zij. 'Hoed af voor de brandweer, want ze hebben het dier met de beste zorgen omringd', zegt eigenares Jeanine Jadoulle.
De eigenares is nog altijd onder de indruk van wat er met haar paard gebeurde. 'Ik heb Karina maandagavond eten gegeven in de stal. Daarna heb ik haar niet meer gezien. Toen ik opnieuw naar de stal ging, zag ik dat de merrie op haar zij buiten in de modder lag, zowat 40centimeter diep. Door de regen was het buiten erg drassig en is het paard gevallen. Ik weet niet hoe lang ze er al lag. Ik probeerde haar recht te trekken, maar dat lukte niet', zegt Jeanine.
M_K schreef:Goed werk van de brandweer!
Wat ik me alleen afvraag is waarom de mevrouw niet eerder is gaan kijken, want ze zegt dat ze het paard sinds de avond ervoor niet meer heeft gezien.
Weet niet wat het inhoudt, of ze de paarden aan huis heeft ja of nee en hoe zij er lichamelijk voor staat (leeftijd van mevrouw, mobiliteit).. Maar blijf dat stukje een beetje raar vinden
Duimen dat het paardje het haalt!
M_K schreef:Wat ik me alleen afvraag is waarom de mevrouw niet eerder is gaan kijken, want ze zegt dat ze het paard sinds de avond ervoor niet meer heeft gezien.

Hopelijk komt het goed! Is er alweer wat meer bekend? 
Ir111 schreef:M_K schreef:Wat ik me alleen afvraag is waarom de mevrouw niet eerder is gaan kijken, want ze zegt dat ze het paard sinds de avond ervoor niet meer heeft gezien.
Ze is maandagavond bij haar paard geweest en komt dan dinsdagmiddag weer. Dat vind ik persoonlijk vrij normaal. Als de weide wat afgelegen ligt kan ik me voorstellen dat het andere mensen ook niet opvalt dat de merrie daar ligt.
M_K schreef:Wat ik me alleen afvraag is waarom de mevrouw niet eerder is gaan kijken, want ze zegt dat ze het paard sinds de avond ervoor niet meer heeft gezien.