Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Citaat:'Vijf uitzendingen per week, vlak voor het tv-journaal, pal in prime time: er was geen betere promotie voor de paardensport. Gokkers gaven weer geld uit.'
Cayenne schreef:'In het buitenland hebben ze daarop wel adequaat gereageerd door een bezoek aan de renbaan te promoveren tot familie-uitstap. Voor de kinderen is er animatie en voor de mama's wordt een modeshow georganiseerd, terwijl de papa's een gokje wagen', vertelt Pijpen.
Ondanks de sombere vooruitzichten blijft Jaak Pijpen gematigd optimistisch. 'Gelukkig bestaat Waregem Koerse nog, al vraag ik me af of dat wel promotie is voor paardenrennen. Driekwart van de toeschouwers ziet die dag geen paard. Voor hen tellen alleen de hoedenshow en de kans om zakenrelaties aan te scherpen.'
Ik ga gewoon doen alsof ik dat niet gelezen heb...of dit word weer een andere discussie...
giotto schreef:En wat te denken van Sterrebeek??
Ook één van de mooiste renbanen in dit land...door een hoop gefoefel van hoge pieten verkocht voor een prikje en nu is het een golfterrein...
10 jaar geleden kon je daar zowel woensdagavond als in het weekend over de koppen lopen...
Veel volk,ambiance,paarden,koersen,...
En het was perfect gelegen voor iedereen ,n het centrum van het land.
Nu moet je naar Wallonië of West-Vlaanderen rijden...niet echt achter de hoek als je van Antwerpen of zo bent...
Ik vind het allesinds een heel spijtige zaak en al die uitleg van " minder paardenellende als er geen koersen meer zijn " en "liever vandaag afgeschaft dan morgen "Ik ga gewoon doen alsof ik dat niet gelezen heb...of dit word weer een andere discussie...