Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
chip zit in het paard, maar vraag me inderdaad ook af hoe die handelaar dan het paard heeft kunnen (ver)kopen zonder paspoort.... Of zou hij nu 2 chips hebben en een nieuw paspoort? ranna schreef:En hoe zit dat dan met het paspoort en de chip?
Waar waren die?

cissy schreef:neem aan bij de oude en nu weer nieuwe eigenaar...chip zit in het paard, maar vraag me inderdaad ook af hoe die handelaar dan het paard heeft kunnen (ver)kopen zonder paspoort.... Of zou hij nu 2 chips hebben en een nieuw paspoort?

aerdenhout1 schreef:ranna schreef:En hoe zit dat dan met het paspoort en de chip?
Waar waren die?
Ja...dat is een goede vraag! Heeft dus ook al niet veel zin om je paard te laten chippen op deze manier. Je zou toch denken dat een handelaar tegenwoordig geen paard meer koopt zonder chip en dus paspoort. Aangezien ze niet vervoerd mogen zonder, moet er dan een belletje gaan rinkelen.
cowgirl74 schreef:werken ze in belgie wel met chip en paspoort? Uit het verhaal begrijp ik dat dit in belgie is gebeurt dus daar zullen de regeltjes wel een beetje anders zijn dan in ned. Wel mooi dat ze haar paard weer heeft.