Spielberg's paard in de rechtbank

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Spielberg's paard in de rechtbank

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-08 18:40

www.rtl.nl

Vrijdag was de zitting Reesink vs. Spielberg. Steven Spielberg is van mening dat de Nederlandse paardenhandelaar hem een kreupel paard heeft verkocht.

Reesink heeft het paard laten keuren voor verscheping naar de Verenigde Staten. Op het moment van de keuringen was de het paard in prima staat, meent Reesink. Een maand nadat Spielberg het dier in zijn bezit had, bleek het toch kreupel te zijn. Steven Spielberg eist een flinke schadevergoeding.

Speciaal voor deze zaak zijn er twee advocaten van Steven Spielberg komen overvliegen vanuit de Verenigde Staten. Helaas zijn ze er nog niet uitgekomen. De rechter heeft besloten een deskundige aan te stellen, want de rechter komt er met zijn eigen kennis niet uit.

Er spelen acht rechtszaken tussen Spielberg en Reesink, waarvan de gebroeders Reesink er al vijf hebben gewonnen. De drie rechtzaken die er nog komen ziet Reesink dan ook met vertrouwen tegemoet.

Verwante artikelen:

[ON] Ruzie over paard voor Steven Spielberg
[VN] Steven Spielberg tegen handelsstal Reesink om paard Nastros
[VN] Rechtzaken Spielberg vs. Reesink omtrent paard slepen voort

Sammie

Re: Spielberg's paard in de rechtbank

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-08 19:08

Ik had even een visioen van een paard midden in de rechtbank á la André van Duin's:Er staat een paard in de gang Haha! Haha!

Vladie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-08 08:15

Ik heb gister Boulevard gezien, en het paard wat ik daar op het filmpje zag lopen liep volgens mij hartstikke goed.
Maar ik vond het nou niet een spectaculair bewegingswonder, of ik moet het fout gezien hebben (want het was al laat).
Desalniettemin moet dit toch wel snel opgelost worden, hoewel ik denk dat Spielberg doorgaat totdat ie wint hij heeft toch geld zat.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-08 08:17

Principekwestie voor zulke