Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Fliro_ schreef:Kan je je daar nog voor inschrijven ?
yvonnepuntnl schreef:Het kampioenschap is pas vanaf de klasse L en je moet minimaal 2 winstpunten in het L hebben. Klasse M en Z zijn vrije inschrijving.
Regiokampioenschappen zijn geen selecties voor het NK.
De wedstrijd op zondag zit al vol.
anneliesdj schreef:yvonnepuntnl schreef:Het kampioenschap is pas vanaf de klasse L en je moet minimaal 2 winstpunten in het L hebben. Klasse M en Z zijn vrije inschrijving.
Pardon?? 2 of 3 jaar terug mocht ik niet meedoen omdat ik niet bij de eerste 3 geeindigd was in de regio/provincie.
anneliesdj schreef:yvonnepuntnl schreef:Het kampioenschap is pas vanaf de klasse L en je moet minimaal 2 winstpunten in het L hebben. Klasse M en Z zijn vrije inschrijving.
Pardon?? 2 of 3 jaar terug mocht ik niet meedoen omdat ik niet bij de eerste 3 geeindigd was in de regio/provincie.
MJ_ schreef:Weet je zeker dat dat niet langer geleden is?
In de SGW-wereld wordt al langer gewerkt met een selectiesysteem obv behaalde winstpunten. Sommige regio's hebben niet eens een kampioenschap....
anneliesdj schreef:Dat is op zich wel vreemd, heb je dus meer kansen dan wanneer je simpel zou springen of dressuren.
yvonnepuntnl schreef:Bij de paarden is het in de L niet eens zo heel simpel om te kunnen starten op het NK. Je moet nl in één seizoen 8 winstpunten hebben gehaald in die klasse.