Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Juliette86 schreef:![]()
Laat die kids een opleiding volgen waar ze over een paar jaar tenminste wel een fatsoenlijke boterham mee kunnen verdienen. Die school heeft echt een bord voor zn kop, deze opleiding biedt nu niet echt een goed toekomstperspectief. Zonde, zo verspillen ze toch al gauw 3 tot 4 jaar van hun leven.
Sin schreef:Zo'n onzin vind ik dat toch niet.. echt goed verdienen in de paardenwereld? Enkel als je al geld teveel hebt denk ik.
De mensen die ik ken en actief zijn in de paardenwereld hebben nog een bij-job naast hun paardenjob..
En die gaan ook tot het uiterste hoor..
Soit, je mag me gerust proberen te overtuigen van het tegendeel.
Ja, in mesten 
Vudress schreef:Wat een onzin zeg, Juliette.
Het is in de paarden heel goed mogelijk om een goede boterham te verdienen. Je moet alleen wel bereid zijn om tot het uiterste te gaan. En daar wringt vaak de schoen.
Excuus
haha RenskeG schreef:Ik Zwolle zijn er inderdaad paardenopleidingen bij de groene welle.
Ik heb in Raalte de opleiding dierverzorging/paardenhouderij gevolgd. Wat ik er geleerd heb? 0,0!!!
We begonnen zelfs met het leren poetsen van paarden![]()
We hebben heel vaak aangegeven of ze niet de ervaren en onervaren leerlingen konden scheiden zodat de ervaren leerlingen er ook wat aan hadden maar nee dat kon toch echt niet.. Het waren echt weggegooide jaren en daar betaal je dan ook nog eens ik weet niet hoeveel geld voor
Nee voor mij (en velen met mij) geen Landstede Raalte meer!
Citaat:Wat een commentaar zeg.. Ik zit zelf nu in Zwolle, doe opleiding Manager Paardenhouderij, en je leert er echt heel veel. Ik vind het een hele goede opleiding, en echt wel gericht op mensen met ervaring. Moet indd nog zien of Raalte er tegenop kan, grappig trouwens dat ze de praktijklocatie gebruiken die vorig jaar nog door Zwolle werd gebruikt.
Ik zou zeggen ; Als je deze opleiding wil doen, ga dan naar Zwolle toe. Die school heeft ervaring met deze opleiding, heeft goeie docenten (Longeerles van Lammert Haanstra, dat soort dingen) en daar leer je nog is wat..
Juliette86 schreef:![]()
Laat die kids een opleiding volgen waar ze over een paar jaar tenminste wel een fatsoenlijke boterham mee kunnen verdienen. Die school heeft echt een bord voor zn kop, deze opleiding biedt nu niet echt een goed toekomstperspectief. Zonde, zo verspillen ze toch al gauw 3 tot 4 jaar van hun leven.