Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
, het moet niet gekker worden
tessii1991 schreef:Naja zeg, voor een poging tot doodslag en het sexueel misbruiken van dieren krijg je maar 2 jaar celstraf en dan nog 3 jaar, straks laten ze je over 10 jaar laten ze je gewoon lopen, het moet niet gekker worden

Cyruss_ schreef:Detour, tja dat is misschien omdat er slachtoffers zijn gevallen... En die jongen 'nergens' geen last van heeft. (behalve een grootte stoornis)

tessii1991 schreef:Naja zeg, voor een poging tot doodslag en het sexueel misbruiken van dieren krijg je maar 2 jaar celstraf en dan nog 3 jaar, straks laten ze je over 10 jaar laten ze je gewoon lopen, het moet niet gekker worden
meart schreef:tessii1991 schreef:Naja zeg, voor een poging tot doodslag en het sexueel misbruiken van dieren krijg je maar 2 jaar celstraf en dan nog 3 jaar, straks laten ze je over 10 jaar laten ze je gewoon lopen, het moet niet gekker worden
...als ik het goed begrijp loopt ie nu al weer vrij rond, als tbs'er? Correct me if i'm wrong...
detour schreef:Da's maar de vraag...
Ik hoop ook dat de dieren er niks van hebben gemerkt. Zit me ineens serieus of te vragen of dieren meer schade oplopen dan mensen bji verkrachten, kan het me amper voorstellen (zowel fusiek als mentaal), zal wel de reden zijn dat het verbod voor sex met dieren pas net is doorgedrukt..
detour schreef:Hallelujah, als bokkers het mochten regelen werd de doodstraf weer ingevoerd, ongeacht problematiek qua achtergrond etc.
meart schreef:tessii1991 schreef:Naja zeg, voor een poging tot doodslag en het sexueel misbruiken van dieren krijg je maar 2 jaar celstraf en dan nog 3 jaar, straks laten ze je over 10 jaar laten ze je gewoon lopen, het moet niet gekker worden
...als ik het goed begrijp loopt ie nu al weer vrij rond, als tbs'er? Correct me if i'm wrong...