Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
jesse_rulez schreef:Ik weet om welke paardenhouder het gaat en vind het jammer dat het zo heeft moeten lopen voor hem. Sneu voor hem en de paarden. Hopelijk knappen de paarden snel op!
onley schreef:jesse_rulez schreef:Ik weet om welke paardenhouder het gaat en vind het jammer dat het zo heeft moeten lopen voor hem. Sneu voor hem en de paarden. Hopelijk knappen de paarden snel op!
sneu voor hem ?? dat meen je toch niet
hij heeft de kans gehad om te zorgen dat de dieren zienderoog
opknappen in plaats van achteruit gaan.
hopelijk krijgen die beestjes nu wel wat ze verdienen.
en die man een fikse boete met een ontzegging om nog dieren te houden.
als je er niet voor kan zorgen vraag je hulp of weet ik dat wat
maar niet zo
jesse_rulez schreef:Ik weet om welke paardenhouder het gaat en vind het jammer dat het zo heeft moeten lopen voor hem. Sneu voor hem en de paarden. Hopelijk knappen de paarden snel op!
.onley schreef:jesse_rulez schreef:sneu voor hem ?? dat meen je toch niet
hij heeft de kans gehad om te zorgen dat de dieren zienderoog
opknappen in plaats van achteruit gaan.
hopelijk krijgen die beestjes nu wel wat ze verdienen.
en die man een fikse boete met een ontzegging om nog dieren te houden.
als je er niet voor kan zorgen vraag je hulp of weet ik dat wat
maar niet zo
Jazeker sneu. Als je wist hoe het daar vroeger was, hoe het daar nu is en ook zou weten waarom het nu zo is, dan zou je dat misschien begrijpen.
Echter, desalniettemin vind ik het niet meer dan terecht dat de paarden in beslag zijn genomen.
[/quote]passepartout schreef:Ik ken ze ook persoonlijk. Vroeger was er alles in orde.
Ze weten dat ze zo niet met dieren moeten omgaan.
Ik denk dat Jesse_Rulez bedoelt dat het heel triest is dat mensen zo ver kunnen zinken, niet meer in de gaten hebben dat het zo niet kan en nog verder afdrijven. Het was een heel close gezin, maar door omstandigheden is er een enorme ruzie ontstaan met dit als gevolg.
Het is triest voor beide partijen, maar mensen kunnen nog redeneren en zelf eten en drinken pakken paarden niet, die snappen er niets van waarom ze geen eten en drinken meer krijgen.
Ik vind het een goede zet van de db dat ze zijn opgehaald. Het had wat mij betreft eerder moeten gebeuren.

rejov schreef:Maar laat 1 ding voorop staan je verwaarloosd je paarden niet!!!
Dan had hij daar maar vroegtijdig op moeten inspelen en de paarden moeten verkopen!!
En niet eerst laten verwaarlozen.
rejov schreef:Maar laat 1 ding voorop staan je verwaarloosd je paarden niet!!!
Dan had hij daar maar vroegtijdig op moeten inspelen en de paarden moeten verkopen!!
En niet eerst laten verwaarlozen.