Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Fijne manier van wraak nemen op je ex, noem ik dat. jury schreef:En vroeger hielden ze echt heel veel van elkaar.
triest en hypocriet, heeft die man niets beters te doen
Get a life! Ylana schreef:jury schreef:En vroeger hielden ze echt heel veel van elkaar.
Inderdaad. Dan vraag je je toch af wat er gebeurd moet zijn dat ze nu elkaar bloed wel kunnen drinken.
Waarschijnlijk had de ex-man geen last van de te veelheid aan paarden toen ze nog samen de opbrengsten konden verdelen...
Ik vind dit altijd een beetje hypocriet.

jury schreef:je weet nooit wat zij gedaan heeft richting hem toe.
...Je weet maar 1 kant van het verhaal en voor die tijd moet je gewoon simpel gezegd je mond houden over "zogenaamde oorzaken, redenen enz...' Want van al die speculaties krijg je toch alleen maar grote onzinverhalen die de ronde gaan doen. KiWiKo schreef:naja.......... hoe kunnen volwassen mensen zo kinderachtig zijn.......
liberty schreef:Ik ben een van de kinderen zoals de meeste wel weten en wilde even reageren om verdere verhalen de wereld uit te helpen.....
Jammer genoeg moest ik op een vervelende manier te weten komen dat mijn vader homo is, en dat uitgerekend hij overal tegenin gaat. Dit is niet iets van de afgelopen jaren, maar hij heeft jarenlang een dubbelleven gehad waardoor hij in 1992 een scheiding aanvroeg. De klap is/was erg groot, sindsdien heeft hij alle mogelijkheden gebruikt om ons het leven zuur te maken. Hij besloot ook om bij zijn vriend in te trekken die 3 huizen verder woont. In 2006 besloten wij een uitbreiding aan te vragen van de manege en heeft hij iets nieuws gevonden om tegen ons te vechten. De gemeente staat achter ons om dit te realiseren, de vergunning was namelijk binnen in 2006, maar ook daar tekende hij bezwaar tegen. Wij willen graag verder aan onze toekomst bouwen, maar op deze manier wordt dat erg tegengehouden.
KiWiKo schreef:naja.......... hoe kunnen volwassen mensen zo kinderachtig zijn.......