Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
mardjai schreef:Op schouwen is de Rhino nog niet bevestigd.
En het lijk me echt een ramp niet naar me paardje toe te mogen gaan
Miss_Malfoy schreef:mardjai schreef:Op schouwen is de Rhino nog niet bevestigd.
En het lijk me echt een ramp niet naar me paardje toe te mogen gaan
Ik hoorde dat op een manege op het eiland er een aantal paarden met koorts waren...
Zal nog wel nagaan of dat klopt.
Yavanna schreef:En op Grol, om die manege gaat het, is Rhino niet geconstateerd, er staat 1!!!! paard in quarantaine. Daarnaast is het betreffende paard nooit met andere paarden in contact geweest, buiten alleen manegepaarden, ze gaat nooit op wedstrijd, staat niet bij vreemde paarden in de wei, en komt het eiland niet eens af.
Er zijn wel een flink aantal paarden al geënt, waaronder die van ons, maar aangezien er geen vaccin voldoende was, konden helaas niet alle paarden geënt worden. Vrijdag is de uitslag bekend.
Yavanna schreef:En op Grol, om die manege gaat het, is Rhino niet geconstateerd, er staat 1!!!! paard in quarantaine. Daarnaast is het betreffende paard nooit met andere paarden in contact geweest, buiten alleen manegepaarden, ze gaat nooit op wedstrijd, staat niet bij vreemde paarden in de wei, en komt het eiland niet eens af.
Er zijn wel een flink aantal paarden al geënt, waaronder die van ons, maar aangezien er geen vaccin voldoende was, konden helaas niet alle paarden geënt worden. Vrijdag is de uitslag bekend.
Yavanna schreef:Er zijn wel een flink aantal paarden al geënt, waaronder die van ons, maar aangezien er geen vaccin voldoende was, konden helaas niet alle paarden geënt worden. Vrijdag is de uitslag bekend.
kwandor14 schreef:Mijn paard staat op Hippisch Centrum Ouddorp. Heb net de bedrijfsleider gesproken en wat er in dit artikel staat is niet waar. Op dit moment zijn alle paarden koortsvrij. Wat betreft de termijn van 3 maanden klopt ook niet. Als alles goed blijft gaan zal dit veel eerder zijn. Wanneer dit precies zal zijn is nog niet helemaal duidelijk, maar ik heb wel ongeveer te horen gekregen wanneer we er weer bij mogen.
De paarden die in de wei staan zijn de manegepaarden. Die staan al heel de zomer op de wei. Alle andere paarden staan gewoon op stal en zijn nu sinds twee dagen in de stapmolen geweest.