Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
suleilitha schreef:Nou, mooi einde van een wedstrijdcarriere. Tuurlijk is het altijd het mooist om op het hoogtepunt de handdoek in de ring te gooien.
suleilitha schreef:Dan waren de afstammelingen dus niet goed genoeg, Linky....

Steefjevos schreef:suleilitha schreef:Nou, mooi einde van een wedstrijdcarriere. Tuurlijk is het altijd het mooist om op het hoogtepunt de handdoek in de ring te gooien.
Ja, daar ben ik het mee eens. Zou erg jammer zijn als de carrière eerst helemaal afbreekt.
Wel wat vroeg om een paard nu al op pensioen te zetten.
Gaat hij nog dekken ofzo?

s0173957 schreef:Steefjevos schreef:Ja, daar ben ik het mee eens. Zou erg jammer zijn als de carrière eerst helemaal afbreekt.
Adel is 19, dus zo vroeg is het niet è
linky schreef:Hij WAS goedgekeurd, dat stomme FPS heeft hem afgekeurd op afstammelingen......................
stom? Hij is niet voor niets afgekeurd, hij gaf onderandere heeel veel wit door..suleilitha schreef:Dan waren de afstammelingen dus niet goed genoeg, Linky....
Hij heeft weet ik hoeveel nakomelingen hoog in de dressuur sport zitten!!! En er komen er steeds meer bij 
s0173957 schreef:Steefjevos schreef:
Ja, daar ben ik het mee eens. Zou erg jammer zijn als de carrière eerst helemaal afbreekt.
Adel is 19, dus zo vroeg is het niet è
Annekeee schreef:Juist wel!!!!Hij heeft weet ik hoeveel nakomelingen hoog in de dressuur sport zitten!!! En er komen er steeds meer bij
Hij is afgekeurd omdat hij wit door gaf!
Ik hoop dat er nog een afscheid in Nederland geeft! Ik wil hem nog 1x zien dansen!
Adel we gaan je missen jongen :'( Geniet van je pensioen je hebt het verdient!!!!!!!!!!!!
Gelukkig heb ik mijn eigen Adeltje nog in stal staan met wit!!! En dat maakt mij helemaal niet uit!
linky schreef:Feitse gaf 20% nakomelingen met NIET-goedgekeurd wit (een kolletje mag nl. wel) en werd niet alleen niet afgekeurd, maar zelfs PREFERENT verklaard.........................![]()
![]()
![]()
![]()
De nakomelingen van Adel zijn wel laat rijp, maar eigenlijk zijn de meeste Friezen dat. Wij zijn van de Friezen afgestapt vanwege de totaal onbegrijpelijke, willekeurige beslissingen van het Stamboekbestuur maar als er een mooie Adel langskomt ga ik waarschijnlijk twijfelen................. daar wil ik wel op rijden!
suleilitha schreef:Als we jou toch niet hadden Horseyfries............
Ik had gisteren laat inderdaad ook nog iets gelezen over het lage sterpercentage en de scores in de ABFP. Dat alleen al, zonder wit doorgeven is meer dan genoeg reden tot afkeuring. Men wil verbetering, geen stilstand of zelfs achteruitgang. Logisch, lijkt me.