Marlies van Baalen wint kadervormingswedstrijd met BMC Ojay

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Marlies van Baalen wint kadervormingswedstrijd met BMC Ojay

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-08 06:06

http://www.kwpn.nl

Ze ging er al geregeld op zitten omdat moeder Coby het beeld ook graag eens van de grond zag. Daar kwam bij dat het Coby niet lukte een wedstrijdritme te vinden met het fokproduct van Gert-Jan en Niseline de Reus BMC Ojay DVB (Jazz x Formateur). De wedstrijden van Marlies en haar andere leerlingen gingen altijd voor. Wat was dus meer voor de hand liggend om dan BMC Ojay ook maar eens te starten?

De eerste start in Ermelo op de kadervormingswedstrijd was het meteen raak: winst in de Grand Prix (69,44%). "Hij is een stukje groter dan ik gewend ben. Met de wisselseries en de zigzag ben ik zo aan de overkant! Maar hij is heel licht te rijden. Er waren nog kleine storinkjes, zoals even omspringen voor de tweede pirouette toen ik hem even extra recht wilde stellen, maar dit debuut was zeer veelbelovend", zei Marlies blij.

Ze had eerder op de middag met 70% ook al de Intermëdiaire I gewonnen met de hengst van de familie Gordijn BMC Future (v. Florestan).
Leida Collins-Strijk werd met Jetset-D-zoon On Top tweede in de Grand Prix. (69,10%).
Manon Hylkama Vlieg verdiende in Ermelo als enige haar brevet voor de Grand Prix in de toekomst met 68,29% in de Intermëdiaire II met haar Kennedy-zoon Poko Loko.
In de Prix St Georges reed Theo Hanzon KWPN-hengst Tolando naar de vierde plaats (63,63%).

Ibalia

Re: Marlies van Baalen wint kadervormingswedstrijd met BMC Ojay

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 11:14

Cayenne schreef:
http://www.kwpn.nl
Manon Hylkama Vlieg verdiende in Ermelo als enige haar brevet voor de Grand Prix in de toekomst met 68,29% in de Intermëdiaire II met haar Kennedy-zoon Poko Loko.

En die super Poko Loko hebben wij gefokt (sprak ze trots en heeeeeeel erg naast de schoenen lopend)
Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha!

Super van Manon!!!

powerzoe

Re: Marlies van Baalen wint kadervormingswedstrijd met BMC Ojay

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 15:56

mijn vriendin haar ouders hebben ojay gefokt!!