OO Seven wint bij rentree onder Joyce Lenaerts

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ketaki

OO Seven wint bij rentree onder Joyce Lenaerts

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-08 22:58

http://www.horsetelex.nl

Joyce Lenaerts schreef op Geldrop Hippique de Prix St. Georges op haar naam met de KWPN-hengst OO Seven. De Prix St. Georges werd gewonnen door Anouk Vlaar met Opale. De ZZ-Licht werd gewonnen door Arthur van Rooij met Equisport Unlimited C, de tweede proef won Tommie Visser met GP People’s Santodomingo. In de ZZ-Zwaar mocht Hiske Geerts met Argentino tweemaal het oranje lint in ontvangst nemen. De Intermediaire I werd door Jenny Schreven met Proud gewonnen.

De hoogste score in de Prix was voor Joyce Lenaerts met OO Seven (Rubinstein I), dit was tevens de hoogste score van de dag. Zij reed met de eerder door Imke Schellekens gereden hengst 68.88% bij elkaar.

Joyce zelf was nog een beetje beduusd van haar successen maar geniet met volle teugen! "Ik had wél heel voorzichtig gereden, want ik vind het allemaal best spannend. Ik rijd OO Seven pas sinds acht weken en het was pas de eerste keer op concours. Heel de draftour kon ik er fijn aan rijden, het ging gemakkelijk en vanzelf. Helaas maakten we twee grote fouten waarvoor ik vieren kreeg, maar ik ben héél erg blij met dit resultaat én dit fijne paard!"

Winged

Re: OO Seven wint bij rentree onder Joyce Lenaerts

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-08 12:09