Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Sjonniej schreef:Volgend jaar is Noord aan de beurd voor een kampioenschap toch??

Echter zullen de mensen het bij hindernis 2 niet heet gehad hebben, vol op de wind. manie schreef:Zal wel, maar een NK in bijv Delfzijl organiseren is natuurlijk net zo raar als in Vrouwenpolder....
Daarom liever wat centraler, Ermelo bijvoorbeeld
supertammy schreef:Ermelo is ook niet bepaald centraal gelegen. Dat is voor ons met een trailer toch een dikke 3,5 uur rijden. Ik snap je bedoeling, maar ik denk dat het juist goed is dat ze rouleren wat plaats betreft. Nu hebben de mensen in zuid/west gewoon geluk. De volgende keer die in noord.
supertammy schreef:manie schreef:Zal wel, maar een NK in bijv Delfzijl organiseren is natuurlijk net zo raar als in Vrouwenpolder....
Daarom liever wat centraler, Ermelo bijvoorbeeld
Ermelo is ook niet bepaald centraal gelegen. Dat is voor ons met een trailer toch een dikke 3,5 uur rijden. Ik snap je bedoeling, maar ik denk dat het juist goed is dat ze rouleren wat plaats betreft. Nu hebben de mensen in zuid/west gewoon geluk. De volgende keer die in noord.
dubhaf schreef:Het lijkt mij ook niet verkeerd om het NK eerder te houden, eind augustus lijkt mij prima. Nu is het NK altijd in het eerste weekeinde van oktober en da's toch geen garantie voor mooi weer. Wil je er een leuke aantrekkelijke wedstrijd van maken met veel publiek zou eerder in het seizoen niet verkeerd zijn. Het NK voor klasse 4 rijderes is volgens mij ergens in mei dus het kan blijkbaar wel.
vind het wel fijn dat het hier is
wij moeten altijd lang rijden naar zulke dingen
dus perry heeft dit keer ook eens geluk
dubhaf schreef:Ik weet dat zij niet met selectie werken maar je zou het seizoen van de klasse 1, 2 en 3 kunnen aanpassen. nu loopt het sezoen van 1 augustus tot 1 augustus. waarom niet van 1 juli/juni tot 1 juni/juli het jaar er na en dan eind augustus een NK. Het blijft trouwens toch een raar systeem. laat ik mij zelf als voorbeeld nemen; Ik heb mij in het seizoen 2007/2008 gekwalificeerd in de klasse 2 en rijd 1 augustus klasse 3 en heb daar al 3 wedstrijden gereden en de volle winstpunten gepakt. 2 maanden later ga ik na het NK en moet ik starten in de klasse 2. Overigens los je dat niet op door het hele seizoen naar voren op te schuiven maar het blijft raar.