Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
) Big Brown heeft inmiddels ook diverse races gewonnen maar men zegt dat hij nog niet zo getest is als Curlin, die, eerlijk is eerlijk, wel bewezen heeft dat hij de absolute top is, door al zoveel verschillende races te hebben gewonnen. Curlin is 4 jaar oud en men verwacht dat hij ook volgend jaar nog zal racen, dit in tegenstelling tot Big Brown die door zijn eigenaren EN de stoeterij waar hij ter dekking zal komen te staan, word teruggetrokken uit de sport omdat de financiele risico's te groot worden als hij door zal racen.
)
is ook niet mijn manier zeg maar...ik weet het niet zeker, maar ik denk dat Curlin als 2-jarige al wel eens een race zal hebben gelopen.
en echt super goed..
ik heb ook nog nooit een marathonloper, sprinter of voetballen vol lol zijn werk zien doen
KiWiKo schreef:concentratie en inspanning.......... dat zie je ja![]()
ik heb ook nog nooit een marathonloper, sprinter of voetballen vol lol zijn werk zien doen
![]()

Tis een klassepaard en word netals ieder ander paard getraind, lichamelijk en geestelijk? dit paard staat in n glazen kastje moet je maar rekenen! hij loopt niet iedere week hoor! zal ook veeel rust krijgen tussendoor, heeft een luizenleventje, kijk maar hoe hij eruit ziet! dan zie je al genoeg, geboren renpaard
Dan kan die vast nog veel meer geld verdienen play_coy schreef:lichamelijk en geestelijk zal dit paard het best volhouden hooor;) omdat dit paard zoveeel wint moet je niet denken dt hij superhard getraint word hoor!Tis een klassepaard en word netals ieder ander paard getraind, lichamelijk en geestelijk? dit paard staat in n glazen kastje moet je maar rekenen! hij loopt niet iedere week hoor! zal ook veeel rust krijgen tussendoor, heeft een luizenleventje, kijk maar hoe hij eruit ziet! dan zie je al genoeg, geboren renpaard