Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
!
Sientje schreef:Ligt het aan mij of zijn er de laatste tijd wel erg veel ongevallen met koetsen, wagens en karren..? Hoop dat alle betrokken er zonder kleerscheuren vanaf zijn gekomen.
gekvanfleur schreef:Sientje schreef:Ligt het aan mij of zijn er de laatste tijd wel erg veel ongevallen met koetsen, wagens en karren..? Hoop dat alle betrokken er zonder kleerscheuren vanaf zijn gekomen.
mij valt het op dat mensen die hun paard voor het eerst echt voor de wagen hebben, gelijk de weg op gaan.
ze zullen best verkeersmak zijn, maar een kar is weer wat anders als aan de hand, of onder het zadel.
heb er verder geen verstand van, maar viel mij altijd op.
moet wel een grote klap geweest zijn.
dat ze niets hebben is een klein wonder.

gekvanfleur schreef:Sientje schreef:mij valt het op dat mensen die hun paard voor het eerst echt voor de wagen hebben, gelijk de weg op gaan.
ze zullen best verkeersmak zijn, maar een kar is weer wat anders als aan de hand, of onder het zadel.
Dat hoeft helemaal niet zo te zijn dat deze mensen voor het eerst de weg op waren. Ontsnappende lucht uit de remmen van vrachtwagens en bussen kun je nou éénmaal niet trainen en moet je in het echt tegen komen.
En het is gewoon een rot geluid vrij plotseling. Mijn paarden hebben er ook een hekel aan terwijl die echt wel verkeersmak zijn...
Er kan zoveel gebeuren onderweg waar je van op de kletter kan raken.. dan zou ik helemaal niet meer de weg opgaan, want je kunt het gewoon niet uitsluiten.. hoe verkeersmak ze ook zijn..
Ik spreek uit ervaring..
gekvanfleur schreef:Sientje schreef:Ligt het aan mij of zijn er de laatste tijd wel erg veel ongevallen met koetsen, wagens en karren..? Hoop dat alle betrokken er zonder kleerscheuren vanaf zijn gekomen.
mij valt het op dat mensen die hun paard voor het eerst echt voor de wagen hebben, gelijk de weg op gaan.