Ossi schreef:Freekers schreef:Ossi, held! Die foto op dat paard. Haha dank je!Had zo'n vermoeden dat het hier wel gewaardeerd zou worden Ik vind dat zo'n afknapper.
Cindeeh schreef:Ik ben nu bij Milou thuis! Gezellig met zijn tweeën achter onze macbooks Kijken jullie 'weet ik veel' ?
imd schreef:Jaaaa echt fantastisch Ja dat dacht ik wel, ik ken ze alleen van de radio, maar vind het erg leuk klinken. Misschien maar eens downloaden
Ossi schreef:milou123 schreef:Ik vind dat zo'n afknapper.Wat je vindt mag je houden Nietus. Dat moet je naar de politie brengen.Dan krijg je eigenlijk 10% vindersloon. Maar dat heb ik nooit gehad.
Ossi schreef:imd schreef:Jaaaa echt fantastisch Ja dat dacht ik wel, ik ken ze alleen van de radio, maar vind het erg leuk klinken. Misschien maar eens downloaden Zeker doen! Oa. White Blank Page, Lover Of The Light, The Cave.. Heerlijk
imd schreef:Zeker doen! Oa. White Blank Page, Lover Of The Light, The Cave.. Heerlijk Helemaal mee eens
jiehaaa schreef:ArjenDL schreef:388 pagina's met reacties. Wat een stunt dit!Hee, nog een man! En ook nog in de categorie oude sok (even tig bladzijden teruglezen en je weet waarom!). Kijk maar uit hier!Het doet me pijn dat ik al als "oude sok" door het leven moet:-(
imd schreef:Ossi schreef:Ja dat dacht ik wel, ik ken ze alleen van de radio, maar vind het erg leuk klinken. Misschien maar eens downloaden Zeker doen! Oa. White Blank Page, Lover Of The Light, The Cave.. Heerlijk Ik ga ze eens youtuben dit weekend
imd schreef:Ossi schreef:Ja dat dacht ik wel, ik ken ze alleen van de radio, maar vind het erg leuk klinken. Misschien maar eens downloaden Zeker doen! Oa. White Blank Page, Lover Of The Light, The Cave.. Heerlijk +1
ArjenDL schreef:Het doet me pijn dat ik al als "oude sok" door het leven moet:-(Troost je, er zijn meer
Ossi schreef:Cindeeh schreef:Nee Ossi Jou heb ik vandaag nog gesproken, Angela niet Dan is het zo zondag. Ik ben de troep drinken die ze hier serveren iig. Fijne avond allemaal.