Wat zijn jullie weekend plannen?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Friesfanaat schreef:imd schreef:Ik wil ook! Maar 't is vast niet dicht bij stad, en ik moet morgen vroeg op, was anders een gezellige date geweest onder de Groningers!
Wist nog wel een 2e jongen!
Lins26 schreef:Toch zeker geen teen correctie?
Dat is een hel
Kimvicious schreef:Succes Imd!
@ossi: sterkte!
wil topsporter worden. Nee geintje. Om mijn gewrichten onder controle te krijgenben nu net een bouwpakket wat je in en uit elkaar kan halen
Ossi schreef:Lins26 schreef:Toch zeker geen teen correctie?
Dat is een hel
Wat is een teencorrectie?Kimvicious schreef:Succes Imd!
@ossi: sterkte!
wil topsporter worden. Nee geintje. Om mijn gewrichten onder controle te krijgenben nu net een bouwpakket wat je in en uit elkaar kan halen
Haha, ik moest denken aan Deuce Bigalow
Ongeluk gehad?
Ossi schreef:Lins26 schreef:Dat is als je een ingegroeide teennagel hebt, die word er onder verdoving uitgesneden. Heel pijnlijk.
Juist! Dat is m![]()
Wist niet dat het een naam had
Hoewel het wel aardig genezen is wil ik er gewoon van af![]()
Maar kijk er inderdaad nog niet echt naar uit
Ossi schreef:Lins26 schreef:Dan regel maar alvast een paar krukken om mee te lopen.
Nee joh, maandag de ingreep. De rest van de dag en dinsdag met de voet omhoog bankhangen en dan woensdag weer aan het werk was de planning... Eventueel donderdag.
Het is niet de volledige nagel, alleen een rand die ze bijsnijden.
Citaat:Nee joh, maandag de ingreep. De rest van de dag en dinsdag met de voet omhoog bankhangen en dan woensdag weer aan het werk was de planning... Eventueel donderdag.
Het is niet de volledige nagel, alleen een rand die ze bijsnijden.
Lins26 schreef:Ja dat had ik ook, in december dinsdags de ingreep. Mocht niet lopen alleen op krukken. Woensdag hele dag op krukken. Donderdag en vrijdag strompelend, vrijdag avond verband eraf. Toen had ik blijkbaar te veel gelopen, hele voet dik en ontstoken. Zaterdag naar het ziekenhuis, daar werd er mij verteld dat een dokter die ingreep niet mag doen, en hij moet eigenlijk niet alleen langs je nagel snijden, maar verder in je teen. Dus die had het fout gedaan, toen kreeg ik zalf en moest ik nog 3 dagen met mijn voet omhoog en op krukken lopen...
Ossi schreef:Lins26 schreef:Ja dat had ik ook, in december dinsdags de ingreep. Mocht niet lopen alleen op krukken. Woensdag hele dag op krukken. Donderdag en vrijdag strompelend, vrijdag avond verband eraf. Toen had ik blijkbaar te veel gelopen, hele voet dik en ontstoken. Zaterdag naar het ziekenhuis, daar werd er mij verteld dat een dokter die ingreep niet mag doen, en hij moet eigenlijk niet alleen langs je nagel snijden, maar verder in je teen. Dus die had het fout gedaan, toen kreeg ik zalf en moest ik nog 3 dagen met mijn voet omhoog en op krukken lopen...
Damn... Ik laat het direct al in het ziekenhuis doen, die weten vast wel hoe het moet
Maar idd, ze gaan dan ook het het stukje nagelbed doodmaken, zodat er als het goed is, aan de rand geen nagel meer groeit.
Zal de folder nog ff doornemen of ik krukken nodig heb, maar verwacht van niet
Kimvicious schreef:Wat zijn jullie weekend plannen?
Quad schreef:Eindelijk weer eventjes online
Goh wat een drukke zaterdag gehad vandaag, constant bezig geweest *O*
edit: Moet vanavond nog in de zaal voetballen, als dat maar goed gaat met een slaap van een paar uurtjes afgelopen twee nachten.