Ik zal je een voorbeeld geven! Inmiddels geef ik ruim 10 jaar voltigeles (ja, ik heb een opleiding gevolgd, etc.!). Toen ik met de vervolgopleiding voor voltigeleider bezig was, moest ik ook stages lopen. Daarvoor kwam ik bij iemand terecht, waar ik altijd op neer keek (
 ), dat geef ik meteen toe! Zij had ook veel minder ervaring als ik! En toch heeft zij mij een aantal nieuwe inzichten mee kunnen geven! Sinds die tijd ben ik er zelf achter gekomen dat opleiding en aanzien echt geen garanties geven. Maar zoals ik eerder al aangaf, moet je altijd ZELF blijven nadenken, OOK bij het werk van de profs!
 ), dat geef ik meteen toe! Zij had ook veel minder ervaring als ik! En toch heeft zij mij een aantal nieuwe inzichten mee kunnen geven! Sinds die tijd ben ik er zelf achter gekomen dat opleiding en aanzien echt geen garanties geven. Maar zoals ik eerder al aangaf, moet je altijd ZELF blijven nadenken, OOK bij het werk van de profs!Maar genoeg gepreekt, ik wens je veel succes, plezier en leerzame momenten in de paardensport
 .
.                                                         

Geplaatst: 15-10-07 14:06
               Geplaatst: 15-10-07 14:06				          . De standpunten van dit soort mensen laat ik meestal maar links liggen
 . De standpunten van dit soort mensen laat ik meestal maar links liggen   .
.