en ik zal er ook wel over gelezen hebben
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
irmalouise schreef:Snap nog steeds niet dat de andere eigenaren, het aan kunnen zien, dat Swieber heel erg blij word, als jij en je kinderen komen (eerder dan he, weet niet of je nog resentelijk bent geweest) en dan blijft hinneken als je vertrekt. Bij wie hoort lieve Swieber dan, hij houd gewoon heel veel van jou, en je kinderen, vooral als je hem na zo'n tijd weer terug ziet en hij jullie nog herkend.
Nieuwe eigenaren ik heb een verzoek, strijk even met je handen over je hart, en geef Swieb weer terug aan zijn lieve bazinnetje, die zolang voor hem gevochten heeft om hem weer te vinden.
En hem nu niet terug krijgt vanwege ons geweldige systeem.
Doe het voor Swieber als je van hem houd weet je dat hij bij Swieb thuis hoort.
Swieb schreef:Zoals ik al eerder vertelde: Swieber is in dec 2006 bij de huidige persoon gekomen in erbarmelijke staat. Een verzorgster heeft voor hem gezorgd omdat zij zwanger was. Ik meen dat in september2007 de kleine is geboren. Ik kan mij nog heel goed herinneren dat toen mijn kinderen geboren waren ik niet veel tijd had voor andere dingen.
Dat zij hem niet kwijt wil snap ik ook, maar waarom krijg ik mail van haar dat ze de papieren wil kopen?
(ze weet nog niet denk ik dat hij is toegewezen aan haar)
Geloof me ik heb er serieus over zitten denken om hem daar te laten onder de voorwaarde dat als ze hem weg zou doen ik de eerste gegadigde was. Maar omdat mijn kinderen naar hem blijven vragen en geen enkel ander paard of pony goed genoeg gevonden wordt omdat hun liefde zo onvoorwaardelijk voor Swieber is, heb ik het niet gedaan.
1 partij wordt de dupe hoe dan ook, maar als ik egoistisch mag zijn, liever de ander dan ik.
Angeliekje schreef:Wat een vreselijk nieuws! Na al die tijd zo hard geknokt te hebben... Bah waarom kunnen mensen dan niet gewoon van andermans spullen of dieren afblijven. In wat voor land leven we in vredesnaam dat gestolen "goed" niet bij de rechtmatige eigenaar terug gebracht wordt. Dit levert alleen maar een hoop verdriet en ellende op! Ik hoop voor je dat je Tess nog terug zal vinden en dat je haar wel mee naar huis mag nemen. Eén klap is al vreselijk om te verwerken, laat staan twee!
Ik wens je heel veel sterkte
mirgino schreef:wij vinden dat Swieb de rechtmatige eigenaar is,maar die mensen hebben het dier ook gekocht! en niet gestolen!
ik denk dat ook deze mensen veel verdriet zullen hebben als Swieber van hun afgepakt gaat worden.
het grootste verdriet zal altijd voor Swieb zijn ,zij is 3 paarden kwijt ,waarvan ze van 1 niet eens weet hoe of wat deze eruit ziet
Angeliekje schreef:mirgino schreef:wij vinden dat Swieb de rechtmatige eigenaar is,maar die mensen hebben het dier ook gekocht! en niet gestolen!
ik denk dat ook deze mensen veel verdriet zullen hebben als Swieber van hun afgepakt gaat worden.
het grootste verdriet zal altijd voor Swieb zijn ,zij is 3 paarden kwijt ,waarvan ze van 1 niet eens weet hoe of wat deze eruit ziet
Ik uitte ook meer mijn verhaal in de trant van waarom mensen zonodig van andere mensen moeten stelen, als dat niet was gebeurd dan was dit hele verhaal niet nodig en stonden ze gewoon nog lekker bij Swieb in de wei.
Ik snap ook wel dat de mensen die Swieber nu hebben er helemaal niets aan kunnen doen, en ook erg verdrietig zouden zijn als hun afstand zouden moeten doen van hem. Ik leef met hun allemaal mee, want die mensen die Swieber nu hebben zullen er ook niet lekker bij zitten nu ze weten dat ze met een gestolen paard zitten.
Lot1987 schreef:Ik denk dat als ik een paard zou hebben en later blijkt dat hij
gestolen is dat ik hem wel terug kan geven. En al helemaal als
mensen zoveel moeite doen voor hun paard. Dat bewijst dan
wel dat ze veel voor hem over hebben en dat hij het daar goed
zal hebben.
Daarnaast zou ik niet kunnen leven als ik weet dat andere mensen
hun paard ineens zijn kwijtgeraakt en dat ik daar dan vrolijk
mee ben. Daar zou ik echt een rot gevoel van krijgen.
Heel veel sterkte Swieb, hoop dat er nog een oplossing kan
komen voor jullie.