Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Gini schreef:Misschien geeft de 'elke keer' wel een idee?
Veronica2 schreef:Hier een link naar de FEI pagina van het betreffende paard waar alle resultaten staan die de merrie behaald heeft op FEI wedstrijden: https://www.fei.org/horse/106OD51#results
_San87_ schreef:En het meermaals in opspraak komen met verschillende paarden, o.a. Hakeem Foldager en Torveslettens Stamina en beschuldigingen van fraude helpen ook niet echt mee.
nikkel schreef:Ayasha, het wordt tijd dat, dat soort personen het privilege ontzegd wordt om nog ooit met paarden in contact te komen. Maar dat is uiteraard mijn persoonlijke mening.
BeFunny schreef:Ik denk dat hij daar te arrogant voor is. En dat hij zich op zijn privé terrein veilig heeft gewaand. Ik kan het me gewoon niet voorstellen. Maar dat ik me dat niet kan voorstellen wil niet zeggen dat dat niet zo is. Ik heb echt veel gekkere dingen gezien hoor
Veronica2 schreef:Gini schreef:Misschien geeft de 'elke keer' wel een idee?
Het is allemaal openbare informatie, ik quote mezelf van eerder in dit topic:Veronica2 schreef:Hier een link naar de FEI pagina van het betreffende paard waar alle resultaten staan die de merrie behaald heeft op FEI wedstrijden: https://www.fei.org/horse/106OD51#results
CharleyT schreef:BeFunny schreef:Ik denk dat hij daar te arrogant voor is. En dat hij zich op zijn privé terrein veilig heeft gewaand. Ik kan het me gewoon niet voorstellen. Maar dat ik me dat niet kan voorstellen wil niet zeggen dat dat niet zo is. Ik heb echt veel gekkere dingen gezien hoor
Uit eigen ervaring weet ik dat de nodige stallen van A kader ruiters in Nederland nauwelijks toegankelijk zijn voor bezoekers. Hooguit op afspraak en dan zelden een training gezien. Achteraf begin ik te begrijpen waar dat mee te maken kon hebben.
Shadow0 schreef:Men kan nu ook wat met de beelden, als ze toestemming krijgen voor uitzenden: namelijk uitzenden, de discussie starten en wellicht al een verandering geven omdat het nogal negatief is voor de stal. En als er regels zouden komen, dan toch vooral vanwege dergelijke uitzendingen.
BeFunny schreef:Dan kunnen ze toch ook gewoon beelden gebruiken die al bekend zijn.
nikkel schreef:BeFunny, juist doordat er geen gerichte controles zijn, gaan dit soort dingen fout. Diegene die weg kijken of vergoeilijken zijn in mijn optiek, net zo verkeerd als diegene die het delict plegen.
BeFunny schreef:dat zou niet moeten komen van stiekume filmpjes bij iemand op privé terrein).
Citaat:Boeit het mij dat Helgstrand gestraft wordt? Geen fiets. Dat hadden ze 15 of misschien zelfs 20 jaar geleden al moeten doen.
Citaat:Voor mij begint het dus daar. Daar kan een verschil gemaakt worden waarbij de regels ook voor iedereen gelijk zijn. Dat wat daar gebeurd wordt ook internationaal tentoongespreid en is een voorbeeld voor de rest