7-jarig meisje zwaargewond na val uit koets *Update*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Antheman

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-17 09:49

Wat is Linge vooruitgegaan zeg ;)

Hoe is t nu met jullie annebe?

Percy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-17 14:20

Kan momenteel niet veel online maar toevallig gisteren weer een kaartje gestuurd met een kleinigheidje. Ze hoeft dus nog niet helemaal af te kicken ;)
Wat is ze weer hard vooruit gegaan, super!

Susie_Anneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-17 22:11

Wat is jullie knappe meid vooruit gegaan! Hopelijk zet de stijgende lijn zich in de toekomst nog verder door , dat gaat vast goed komen. Ik hoop ook dat jullie gezin ook kracht put uit de stijgende lijn van Linge en dat jullie hier met z'n allen heel sterk uitkomen!

annebe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-17 13:50

Percy schreef:
Kan momenteel niet veel online maar toevallig gisteren weer een kaartje gestuurd met een kleinigheidje. Ze hoeft dus nog niet helemaal af te kicken ;)
Wat is ze weer hard vooruit gegaan, super!

Deze is binnen! Dank je wel

annebe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-17 13:53

Antheman schreef:

Op zich goed.. alleen heeft het ongeluk een behoorlijke diepe werking op mij ten op zichte van onze paarden gekregen.
Zo erg zelfs, dat ik besloten heb om onze 2 paarden te verkopen en op zoek te gaan naar een doodbrave ijslander.

Antheman

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-17 14:44

annebe schreef:
Antheman schreef:

Op zich goed.. alleen heeft het ongeluk een behoorlijke diepe werking op mij ten op zichte van onze paarden gekregen.
Zo erg zelfs, dat ik besloten heb om onze 2 paarden te verkopen en op zoek te gaan naar een doodbrave ijslander.

dat kan ik helemaal begrijpen :j
Maar wat zal dat een moeilijke beslissing zijn geweest.

MelissaH1996

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-17 17:04

annebe schreef:
Antheman schreef:

Ik heb nog niet eerder gereageerd geloof ik, maar zag inderdaad je berichtje in de IJslandergroep eerder vandaag langskomen. Heftig, maar knap dat je die beslissing kunt nemen. Ik weet helaas zo even geen paarden nu, maar er loopt er vast ergens eentje rond die bij jullie past. Heel veel sterkte nog voor jullie en Linge en succes met de zoektocht naar een leuke IJslander. :(:)

Jespri

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-17 20:55

Tijdje niet op de computer gekund ivm een hack, maar jeetje wat is Linge verbetert! :D

Ik wil jullie heel veel sterkte wensen met het dappere besluit om de paarden te verkopen en natuurlijk ook met de revalidatie van Linge verder. :(:)

Percy

Re: 7-jarig meisje zwaargewond na val uit koets *Update*

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-17 15:11

Doodmakke IJslanders zijn met een lantaarntje te zoeken helaas. Ben zelf, na een zoektocht thuis gekomen met een doodbrave tinker. Zou je ook eens naar kunnen kijken. Snap je beslissing heel goed.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-17 15:54

Naar mijn ervaring is "doodbrave ijslander" een contradictio in terminis. Maar ik gun hem jullie dubbel en dwars, Annebe!

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-17 15:58

Maar hoe denkt Linge hierover?? Wanneer jij de paarden wegdoet en zij beseft dat dat komt door het ongeluk, dat lijkt me echt geen fijne gedachte voor zo'n kleine meid.

callychanel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-17 18:16

Kijk eens naar het ras Comté. Ik kende het ras niet tot 2 weken geleden, maar wat een geweldig vriendelijke, rustige en sociale paarden zijn dat. Echt fantastisch gewoon.

daisyjazz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-17 18:58

Ik ben je topic ook gaan lezen naar aanleiding van je berichtje op de IJslandse paarden Facebook. Wij hebben zelf IJslanders waarvan er 1 ook echt doodbraaf is, dus echt ze zijn er ! Neem de tijd om te zoeken, lekker veel te testen en rond te neuzen ! Je bent altijd welkom om eens een ritje te komen maken !

Verder; wat een doorzetter is Linge ! Ik heb je berichtjes gelezen en filmpjes gekeken en wat een vooruitgang heeft ze geboekt ! Ik ben (plaatsvervangend) trots ! *\o/*

annebe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-17 07:32

bigone schreef:
Maar hoe denkt Linge hierover?? Wanneer jij de paarden wegdoet en zij beseft dat dat komt door het ongeluk, dat lijkt me echt geen fijne gedachte voor zo'n kleine meid.

We hebben het met linge besproken, niet dat het ongeluk de schuld is daardoor, maar mijn angst.
Voor haar zijn onze paarden niet zo belangrijk. De therapiepaardjes en haar eigen pony die zijn belangrijk.

annebe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-17 07:34

daisyjazz schreef:
Ik ben je topic ook gaan lezen naar aanleiding van je berichtje op de IJslandse paarden Facebook. Wij hebben zelf IJslanders waarvan er 1 ook echt doodbraaf is, dus echt ze zijn er ! Neem de tijd om te zoeken, lekker veel te testen en rond te neuzen ! Je bent altijd welkom om eens een ritje te komen maken !

Verder; wat een doorzetter is Linge ! Ik heb je berichtjes gelezen en filmpjes gekeken en wat een vooruitgang heeft ze geboekt ! Ik ben (plaatsvervangend) trots ! *\o/*

Wat lief aangeboden, waar zit jij dan?

Volgende week heb ik mijn eerste rijles op een ijslander!

annebe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-17 07:35

callychanel schreef:
Kijk eens naar het ras Comté. Ik kende het ras niet tot 2 weken geleden, maar wat een geweldig vriendelijke, rustige en sociale paarden zijn dat. Echt fantastisch gewoon.

Comté, ik ga zoeken!

annebe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-17 07:38

Percy schreef:
Doodmakke IJslanders zijn met een lantaarntje te zoeken helaas. Ben zelf, na een zoektocht thuis gekomen met een doodbrave tinker. Zou je ook eens naar kunnen kijken. Snap je beslissing heel goed.

Ik ben al getipt door 2 stallen met zo,n paard. En ik heb van een privepersoon een leuk aanbod gekregen.
Vandaag bellen, misschien kijken .. er is ruimte om elkaar te leren en rustig mijn eigen paarden te verkopen.

annebe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-17 07:40

Antheman schreef:

Zo erg zelfs, dat ik besloten heb om onze 2 paarden te verkopen en op zoek te gaan naar een doodbrave ijslander.[/quote]
Maar wat zal dat een moeilijke beslissing zijn geweest.[/quote]

Behoorlijk, ik ben echt verknocht aan mijn lieve arabier.
Ik wil ook niets met haast doen.

daisyjazz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-17 10:49

annebe schreef:
daisyjazz schreef:

Wat lief aangeboden, waar zit jij dan?

Volgende week heb ik mijn eerste rijles op een ijslander!

We zitten een beetje voor jou uit de buurt denk ik zo, wij wonen namelijk onder Tilburg/Breda :)
Veel plezier met je rijles en zoektocht !

MelissaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-17 12:20

Stille meelezer meldt zich :)
Allereerst wil ik even zegge hoe ontzettend moedig ik Linge vind, wat een knappe en vrolijke meid!
Je keuze wat betreft verkope snap ik, misschien is het iets om naar een quarter te kijken? Die zijn ook zo ontzettend bomproof en makkelijk en ook niet al te groot.

Flowerbomb

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-17 13:23

Ik ben wel heel benieuwd hoe het met lieve Linge gaat, gaat het goed op school en is er nog steeds progressie?

MoppieFilou

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-17 20:17

Ik ben ook best benieuwd eigenlijk :o .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-17 20:30

Twee bladzijden terug schreef Annebe dat haar update de laatste update was.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-17 20:53

annebe schreef:
Antheman schreef:

Maar wat zal dat een moeilijke beslissing zijn geweest.[/quote]

Behoorlijk, ik ben echt verknocht aan mijn lieve arabier.
Ik wil ook niets met haast doen.[/quote]

En wat nou als je therapie neemt hiervoor? Als het besluit je echt zo zwaar valt, dan kun je bijv EMDR nog zeker als optie proberen.
Sterkte ermee :(:)

MoppieFilou

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-17 20:59

safina schreef:
Twee bladzijden terug schreef Annebe dat haar update de laatste update was.

Oeps :o .