Hoe is t nu met jullie annebe?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Antheman schreef:Wat is Linge vooruitgegaan zeg![]()
annebe schreef:Antheman schreef:Wat is Linge vooruitgegaan zeg![]()
Op zich goed.. alleen heeft het ongeluk een behoorlijke diepe werking op mij ten op zichte van onze paarden gekregen.
Zo erg zelfs, dat ik besloten heb om onze 2 paarden te verkopen en op zoek te gaan naar een doodbrave ijslander.
Op zich goed.. alleen heeft het ongeluk een behoorlijke diepe werking op mij ten op zichte van onze paarden gekregen.
Zo erg zelfs, dat ik besloten heb om onze 2 paarden te verkopen en op zoek te gaan naar een doodbrave ijslander.
bigone schreef:Maar hoe denkt Linge hierover?? Wanneer jij de paarden wegdoet en zij beseft dat dat komt door het ongeluk, dat lijkt me echt geen fijne gedachte voor zo'n kleine meid.
daisyjazz schreef:Ik ben je topic ook gaan lezen naar aanleiding van je berichtje op de IJslandse paarden Facebook. Wij hebben zelf IJslanders waarvan er 1 ook echt doodbraaf is, dus echt ze zijn er ! Neem de tijd om te zoeken, lekker veel te testen en rond te neuzen ! Je bent altijd welkom om eens een ritje te komen maken !
Verder; wat een doorzetter is Linge ! Ik heb je berichtjes gelezen en filmpjes gekeken en wat een vooruitgang heeft ze geboekt ! Ik ben (plaatsvervangend) trots !
Percy schreef:Doodmakke IJslanders zijn met een lantaarntje te zoeken helaas. Ben zelf, na een zoektocht thuis gekomen met een doodbrave tinker. Zou je ook eens naar kunnen kijken. Snap je beslissing heel goed.
Antheman schreef:Wat is Linge vooruitgegaan zeg![]()
annebe schreef:daisyjazz schreef:Ik ben je topic ook gaan lezen naar aanleiding van je berichtje op de IJslandse paarden Facebook. Wij hebben zelf IJslanders waarvan er 1 ook echt doodbraaf is, dus echt ze zijn er ! Neem de tijd om te zoeken, lekker veel te testen en rond te neuzen ! Je bent altijd welkom om eens een ritje te komen maken !
Verder; wat een doorzetter is Linge ! Ik heb je berichtjes gelezen en filmpjes gekeken en wat een vooruitgang heeft ze geboekt ! Ik ben (plaatsvervangend) trots !
Wat lief aangeboden, waar zit jij dan?
Volgende week heb ik mijn eerste rijles op een ijslander!