Scherpe bloedpaarden wel in het voordeel nu... Hitte en de vele parcoursen in de benen maken het voor de kastelen nu moeilijker
HorseTimeXL
Geplaatst: 19-08-16 18:52
Schoentje schreef:
Team Qatar heeft toch ontzettend goed gewerkt, om als zo een jong paardensport land, zo sterk voor de dag te komen.
O Schoentje, zou je mij kunnen vertellen of je dit parcours nou echt zo moeilijk is of dat er veel fouten zijn gemaakt omdat de paarden zo vermoeid zijn.
Hij staat nog 4e met 12 fouten in totaal, das knap
BaileyMix
Geplaatst: 19-08-16 18:52
Nou hoop dat ze minstens allemaal een snoepzakje mee naar huis krijgen, wat ontzettend knap dat je zo'n parcours durft te rijden Maakt me bijna niet meer uit wie er wint!
Nee die doet ook niet meer mee om zijn paard te sparen
Oh vandaar! Had ik even gemist.
Autumnn
Geplaatst: 19-08-16 18:53
Ik schakel net weer in, moet NL nog in deze manche?
Marvel
BaileyMix schreef:
Nou hoop dat ze minstens allemaal een snoepzakje mee naar huis krijgen, wat ontzettend knap dat je zo'n parcours durft te rijden Maakt me bijna niet meer uit wie er wint!
Een snoepzakje
Littera
Lizzyy schreef:
Ik schakel net weer in, moet NL nog in deze manche?
Misschien een stomme vraag maar is hier ook een barrage voor de foutloze? Of gebruiken ze de tijd van deze ronde om de positie te bepalen?
Schoentje
Geplaatst: 19-08-16 18:54
besita schreef:
Scherpe bloedpaarden wel in het voordeel nu... Hitte en de vele parcoursen in de benen maken het voor de kastelen nu moeilijker
Koude paarden zonder bloed redden het sowieso niet zo makkelijk op dit niveau. Door de krappe toegestane tijden verliezen die paarden te veel tijd op de sprong en voor de snelle technische lijnen zijn ze ook vaak te traag.