rien10 schreef:OMG. Ik ben nog van Annemaie Sanders Keizer met Amon. Ja ja jongens, dat wordt googelen.
Generatiegenoot. Annemarie met Amon was ook mijn 1e heldin
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Crypto schreef:Citaat:Geen idee hoe oud je bent maar ik de Bonfire hype beleefd en daarmee de opkomst van de dressuur.
Alles was Bonfire en Anky.
haha die hype ken ik ook maar toen waren mensen wel stuk beleefder dan nu met toot
Anoniem schreef:Begrijp ik hieruit dat jij Totilas onder Gal liever zag lopen Ayasha?
Ik persoonlijk vond dat Gal hem het laatste jaar subliem goed voorstelde. Meer lengte in de halsdan de eerste jaren met hem. Er was ontspanning, super veel controle en nagenoeg foutloos.
Ik hoop dat Rath hem gaan evenaren. Maar hij is inmiddels op de juiste weg.
maar ik doe mijn uiterste best om te voorkomen dat ondanks dat ik Gal niet zo graag zie rijden, het overkomt alsof ik vind dat ie niet kan rijden. Maar dat betekent niet datum het ook mooi moet vinden. IK vond het altijd wat hectisch ogen onder gal... Ik zag die vanzelfsprekendheid niet, vond hem toen eerder een getraind robotje..
maar das mening natuurlijk.
Ik wil niet zeggen dat Gal geen band had met dat dier of whatever (voor me die woorden weer in de mond gelegd worden.) maar ik zag die "magie" helemaal niet.
Ayasha schreef:En daar maak je een klassieke denkfout dat wat jij ziet, de realiteit is. Het is bewezen dat iedereen de wereld anders ziet.Ik wil niet zeggen dat Gal geen band had met dat dier of whatever (voor me die woorden weer in de mond gelegd worden.) maar ik zag die "magie" helemaal niet.
![]()
Anky en Bonfire en Anky en Salinero zag ik dat dan weer wel.
Cowgirl schreef:Citaat:
haha die hype ken ik ook maar toen waren mensen wel stuk beleefder dan nu met toot
Ja omdat de dressuur zoals hij nu is nog maar in de kinderschoenen stond, Bonfire is nooit verkocht aan Isabell Werth en er bestond nog geen Bokt waar men gal kon spuwen.
Ayasha schreef:En daar maak je een klassieke denkfout dat wat jij ziet, de realiteit is. Het is bewezen dat iedereen de wereld anders ziet.Ik wil niet zeggen dat Gal geen band had met dat dier of whatever (voor me die woorden weer in de mond gelegd worden.) maar ik zag die "magie" helemaal niet.
![]()
Anky en Bonfire en Anky en Salinero zag ik dat dan weer wel.
horseyfries schreef:Ayasha en Winged, hebben jullie Edward en Totilas live gezien? Want ik kan me jullie opmerking goed voorstellen, ik vond het zelf ook zwaar overdreven allemaal, tot ik in Rotterdam op de tribune zat en ze in levende lijve zag. Toen zat ik echt met kippenvel.
Kan best zijn dat jullie dat dan ook niet hadden hoor, maar ik vroeg het me gewoon af.

Was ik al vergeten
(kan je na gaan hoe veel indruk ie op me gemaakt heeft.
) op een indoor wedstrijd.
.