saskiakefie schreef:Heerlijk om iedereen pb'tjes te sturen En ik maar denken 'hey!' Jij bent niet lief.. Die ban he... >:]
Murthul schreef:Muurp schreef:Alles moet handmatig worden uitgevoerd, dus even geduld..Niet kletsen maar werken jij! Of moet ik soms even komen helpen?
Muurp schreef:Alles moet handmatig worden uitgevoerd, dus even geduld..Ik weet niet of ik dit kan vertrouwen of niet
Muzefee schreef:Slecht voorbereid dus...Na het drukken niet lopen zeiken en klagen, daar loopt bokt al van over
milou123 schreef:Ladybird schreef:Ik was 1 van de eersten die op de rode knop gedruk heeft en i heb nog geen pb?? Jij bent zeker wakker gebleven vannacht? whahahah aja met het vooruitzicht dat ik tot 11 uur kon slapen kon dat wel Mijn f5 maakt overuren, en ik kom er niet door
[***] schreef:Huilen dit... Duurt zo lang!!! Straks moet ik verder met m'n leven Ik ook *pakt boek en wacht geduldig af*
Nanaatjee schreef:Dat wordt de volgende trekking hulpkrachten inschakelen voor een betere service Ja daarom mogen er misschien mensen in het team!
KarinvdM schreef:joeluna schreef:Heeft er iemand al een pb gehad??Ja, ik heb de 100.000 gewonnen! 100.000 gratis PB's versturen?
Sok schreef:Muzefee schreef:Slecht voorbereid dus...Na het drukken niet lopen zeiken en klagen, daar loopt bokt al van over Precies je hoefde niet op de knop te drukken...Misschien staat Gaston in de file
Nu snap ik ook de prijs van het 'teamlid worden'z je wordt meteen ingezet om de 1aprilbende op te ruimen
chelle_dora schreef:saskiakefie schreef:Heerlijk om iedereen pb'tjes te sturen En ik maar denken 'hey!' Jij bent niet lief.. Die ban he... >:]Wahahaha, ik wou dat ik je gezicht had kunnen zien, toen je die PB las