Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nadua schreef:Ik lees zojuist een persbericht op de Facebook pagina van BVA Auctions. Paardjes staan onder gunning en na afloop v/d veiling wordt er gekeken of hoogste bieder een geschikte eigenaar is!
https://www.facebook.com/BVAAuctions/po ... ed_comment
Nicky1963 schreef:Dit heeft altijd al op de bva site gestaan bij de biedgegevens van de paarden... Zou de PvdD dit niet eerder gelezen hebben, of zou het gewoon niet zoveel betekenen. Hoe gaan ze kijken of ik wel een geschikte eigenaar zou zijn? Komen ze langs? Kom maar op
Fleurrr_ schreef:DDH stables onder leiding van Lonneke Borninkhof en Fleur Eijerkamp willen deze paarden een kans bieden.
Dit kan alleen als er zo weinig mogelijk op de paarden geboden wordt!!!
Zie de Facebook van DDH Stables!!!
Fleurrr_ schreef:DDH stables onder leiding van Lonneke Borninkhof en Fleur Eijerkamp willen deze paarden een kans bieden.
Jeja schreef:Fleurrr_ schreef:DDH stables onder leiding van Lonneke Borninkhof en Fleur Eijerkamp willen deze paarden een kans bieden.
haha, hierom moet ik even lachen welke sportpaarden? die wat niet meer inzetbaar zijn?
En handelaren gaan echt niet hoog bieden voor een slachtprijsjewant die prijs licht dus echt niet hoog.
Lijkt mij meer erop op een samenspel.
Nicky1963 schreef:Jeja schreef:
haha, hierom moet ik even lachen welke sportpaarden? die wat niet meer inzetbaar zijn?
En handelaren gaan echt niet hoog bieden voor een slachtprijsjewant die prijs licht dus echt niet hoog.
Lijkt mij meer erop op een samenspel.
En alweer wordt het wiel opnieuw uitgevonden. SPORTPAARDEN??? Die dressuurstal snapt het dus ook niet.. Misschien dat ze van de jonge dieren sportpaarden denken te maken over een aantal jaren, ok. Maar verder.... Triest, zo'n driedubbeldom bericht.
Mova schreef:Dit is mss ergens al voorgekomen in dit topic ( maar 40 pagina's is net iets teveel om te herlezen)
maar hoe komen ZZ-niveau paarden en jonge onbeleerde paarden met goeie papieren op een zorgboerderij terecht? Wat deden ze daar? Kan toch niet dat een ZZ dressuurpaard of een 3 jarige warmbloed de meest ideale paarden zijn voor een zorgboerderij?
dees_daan schreef:Op fb gaat anders nog steeds rond 'steun piepvandaag zij redden de paarden van de slacht' dus ik zou heel graag een bericht zien wat ik kan delen want dat ga ik zeker delen dan.
Is iemand met veel volgers en een aantal vrienden met minder volgers
Jeja schreef:Zowieso snap ik hun denkwijzen niet helemaal, waarom mogen de paardjes niet na een particulier?
Stel er blijven twee a 3 paarden staan waar niet op geboden word kan DHH hun toch overkopen alsnog als ze dat zo graag willen...
Fleurrr_ schreef:
_San87_ schreef:dees_daan schreef:Op fb gaat anders nog steeds rond 'steun piepvandaag zij redden de paarden van de slacht' dus ik zou heel graag een bericht zien wat ik kan delen want dat ga ik zeker delen dan.
Is iemand met veel volgers en een aantal vrienden met minder volgers
Neem dit bericht: https://www.facebook.com/BVAAuctions/po ... tif_t=like
Al reageren daar ook een aantal *piep* op.
dees_daan schreef:_San87_ schreef:
Neem dit bericht: https://www.facebook.com/BVAAuctions/po ... tif_t=like
Al reageren daar ook een aantal *piep* op.
Ik bedoel meer een bericht van Kim. En dat er dus geen sprake is van slacht maar dat biedingen door particulieren met goede bedoelingen tegengehouden worden
eszsie86 schreef:Fleurrr_ schreef:DDH stables onder leiding van Lonneke Borninkhof en Fleur Eijerkamp willen deze paarden een kans bieden.
Is dit nou echt serieus...wat ga je ineens met 28 paarden doen waarvan er een zeer groot deel ook nog medische zorg nodig hebben??? waarom willen jullie alle paarden , waarom niet de paarden die op het einde overblijven ?? ik snap niet zo goed hoe jullie durven aan te geven alle paarden te willen opkopen en andere mensen dus vooral niet moeten bieden terwijl die wellicht 1 paard hemel op aard kunnen bieden