Totilas verkocht aan Schockemöhle *update 5*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 16:02

Asyaa schreef:
Ik doel niet op het tijdstip, maar dat je de tweet van anky op kan vatten als blijdschap, zeker als je geëmotioneerd bent. Daarbij valt Nicole volgens mij niet over tijdstippen, maar over het feit dat anky dit op dr twitter dumpt, zonder of in plaats van, Nicole en Edward te bellen met dat ze meeleeft oid.

Je kan ook tot tien tellen voordat je een rel in paardenland veroorzaakt, en bedenken dat die tweet misschien wel pure verbazing is. Dat probeer ik ook zoveel mogelijk te doen, en ik ben half zo oud als Nicole.
Bovendien was het nog verstandiger geweest om een berichtje aan Anky te doen, of haar even te bellen hoe en wat, voordat je op je achterste benen gaat staan.

Nicole had de eer aan zichzelf moeten houden, want dit siert haar niet, en zal haar in de toekomst als het een rel wordt, ook nog wel kunnen achtervolgen... Erg ondoordachte actie.

elsbeth1975

heel erg jammer voor Edward...maar geloof niet dat hij zomaar onder zijn kont verkocht is...

Edward wist natuurlijk ook dat het eraan zat te komen....en ik kan me heel goed voorstellen dat je dit bedrag niet laat schieten!
Zoals al eerder gezegt het paard moet wel heel blijven, morgen kan het zomaar anders zijn...

en met 1,4 miljoen dekgeld binnen?? wat denken jullie van de kosten aan training, wedstrijden, DA begeleiding enz....?
Edward zal Totilas niet voor niks gereden hebben hoor ;) de kosten voor zo'n topper liggen enorm hoog...

wat natuurlijk niet wegneemt dat het voor Edward diep triest is weer zo'n toppaard te moeten zien vertrekken...

Marjo

Ayasha schreef:
Asyaa schreef:
Ik doel niet op het tijdstip, maar dat je de tweet van anky op kan vatten als blijdschap, zeker als je geëmotioneerd bent. Daarbij valt Nicole volgens mij niet over tijdstippen, maar over het feit dat anky dit op dr twitter dumpt, zonder of in plaats van, Nicole en Edward te bellen met dat ze meeleeft oid.

Een beetje professional zal dan eerst kijken hoe het bedoelt is voor ze zo'n uithaal plaatst :x
Ik vat "Totilas is sold!" nl eerder op als verbazing/ongeloof... Even niet weten wat te zeggen.

Internet is machtig. Weet je niet wat je moet zeggen, zeg dan gewoon niets.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 16:03

Marjoow schreef:
Zidore schreef:
twitteren is natuurlijk super onpersoonlijk
maar ja, als nicole haar toch al niet mag
dan zou ik (als ik anky was) ook niet gaan bellen
maar er dan ook niet over twitteren

Maar Anky had wél naar Edward kunnen reageren.

misschien heeft ze dat gedaan/geprobeert en weet Nicole dat niet?

En Internet is zo machtig als je het maakt.
Laatst bijgewerkt door Ayasha op 14-10-10 16:03, in het totaal 1 keer bewerkt

upendo

Aaaaaah, heerlijk.
Drama over wel of niet dingen zeggen op internet.

Ik vraag me af hoe lang deze ploeg nog naar de OS kan zonder elkaar de hersens in te rammen met een toevallig in de weg staande mestboy. :7

Zidore

Marjoow schreef:
Zidore schreef:
twitteren is natuurlijk super onpersoonlijk
maar ja, als nicole haar toch al niet mag
dan zou ik (als ik anky was) ook niet gaan bellen
maar er dan ook niet over twitteren

en vinden die elkaar wél aardig???

twitteren maakt meer kapot dan je lief is! ik vind het zowieso iets voor vieze oude mannen, dat twitter, maar dat is mijn mening!

Yessy

Moeni11 schreef:
Tuurlijk dat Nicole verdrietig is, maar dan zo ordinair uithalen naar Anky.................

:j Zo over iemand praten, wie is dan de slechte collega... maargoed ze zullen wel een rotdag hebben en dan zeg je soms dingen waar je achteraf spijt van krijgt..

Je kan aan een berichtje niet direct aflezen hoe het wordt bedoeld, dus dat kun je dan beter even navragen voor je er over uit je dak gaat. Misschien bedoelde ze wel wtf? verkocht?? neeeeeeee!

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 16:04

Ayasha schreef:
Marjoow schreef:

misschien heeft ze dat gedaan/geprobeert en weet Nicole dat niet?

Jij denkt dat Nicole en Edward ver van elkaar af staan met zulke momenten?

Ayasha
Blogger

Kaja schreef:
Er verdwijnen echt zomaar berichten hier uit dit topic... :D
Ik neem aan dat details niet welkom zijn?

Er is al gewaarschuwd dat off topic berichten zonder waarschuwing verwijderd gingen worden ;)

bijdehandje1

Ik zag via Internet een televisie-fragment uit Pauw en Witteman, volgens mij van vorige week, waar in Edward ook zei dat het kon gebeuren dat Totilas verkocht ging worden.

Odysseus

Yessy schreef:
Moeni11 schreef:
Tuurlijk dat Nicole verdrietig is, maar dan zo ordinair uithalen naar Anky.................

:j Zo over iemand praten, wie is dan de slechte collega... maargoed ze zullen wel een rotdag hebben en dan zeg je soms dingen waar je achteraf spijt van krijgt..

Je kan aan een berichtje niet direct aflezen hoe het wordt bedoeld, dus dat kun je dan beter even navragen voor je er over uit je dak gaat. Misschien bedoelde ze wel wtf? verkocht?? neeeeeeee!

Precies.

Of het is
Totilas is sold *\o/* *\o/* *\o/*

of
Totilas is sold :oo :oo :oo ;( ;( ;(

wonderworst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 16:05

en ook geen nadine want die kan beter gaan springen! _O-

Ayasha
Blogger

Marjoow schreef:
Jij denkt dat Nicole en Edward ver van elkaar af staan met zulke momenten?

Ik denk dat op het moment dat een dier waar je inmens om geeft vertrekt, je best kan vergeten/geen behoefte hebt om te melden dat "dat mens wat ze toch al niet moet" een sms gestuurd heeft. :+

Marjo

Zidore schreef:
Marjoow schreef:

en vinden die elkaar wél aardig???

twitteren maakt meer kapot dan je lief is! ik vind het zowieso iets voor vieze oude mannen, dat twitter, maar dat is mijn mening!

_O- Damn. Iedere partner hier met dezelfde mening.

Sannnn

Marjoow schreef:
Dus wel wachten met persoonlijk reageren, en niet wachten met twitteren?

Je hoeft toch niet toestemming te vragen of je wat mag twitteren. Heeft Nicole Werner toestemming gevraagd om dit te zeggen? Als zij professioneel was geweest had zij zulke dingen niet op internet gezet. Had ze naar Anky zelf toegegaan. Nu doet ze hetzelfde en eigenlijk nog erger dan hetgeen waar zij zo boos op is.
De hele wereld heeft het waarschijnlijk nu over de verkoop van Totilas. Op allerlei site's staat het... Logisch dat Anky het twittert. Als ze het niet had getwitterd had ze zich vast boos gemaakt dat Anky helemaal niet heeft gereageerd. :+
Vooral zoals Nicole zelf zegt dat Anky toch al geen goede college was. Waar maakt Nicole op dit moment zich dan druk over? Kan ze zich beter bezig houden met belangrijkere zaken...
Daarbij komt dat ze ook via Sjef 1 en ander kan overbrengen of ook andere redenen zoals ik eerder al zei kan hebben om nog geen contact te hebben gezocht. Of richting Edward, dat ze het nog niet eens weet. Kan allemaal, je bent er niet bij geweest...

Maar goed, dit is beetje oftopic. :D

X_Michelle_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 16:06

NEEEE!! Als dit egt gaat gebeuren..
Weetje hoe zonde!!Die 2 moet je niet uit elkaar halen!!

Floor_x

Even een vraagje.
STEL: Edward mag totilas blijven rijden. Komt hij dan voor Duitsland of voor NL uit?

Rietjeh

De mensen moeten het wel hebben van de nederlandse ruiters en sport paarden
Zo ging eerst Okidokie en nu Totilas

|( Echt te jammer voor woorden, Hoop idd ook op een wonder dat Edward hem mag blijven rijden want het was/is echt de beste combinatie van de hele wereld!!!!!! ... |(

GaitMonster

Ik ben wel heel erg benieuwd naar de echte, persoonlijke reactie van Edward..

X_Michelle_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 16:07

Floor_x schreef:
Even een vraagje.
STEL: Edward mag totilas blijven rijden. Komt hij dan voor Duitsland of voor NL uit?

dat is een goede vraag.. Ik hoop nederland, alnders hebben we al bijna geen kans meer :+ hihi

Zidore

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 16:07

bijdehandje1 schreef:
Ik zag via Internet een televisie-fragment uit Pauw en Witteman, volgens mij van vorige week, waar in Edward ook zei dat het kon gebeuren dat Totilas verkocht ging worden.

ik had ook het idee dat in dat interview toen het over londen 2012 ging ik Edward al niet heel geloofwaardig vond klinken....

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 16:08

Floor_x schreef:
Even een vraagje.

Waarschijnlijk voor NL?

Totilas is van een Duitse eigenaar, maar Edward is echt Nederlands en volgens mij is dat laatste het belangrijkst. :)

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Floor_x schreef:
Even een vraagje.

Zo lang hij Nederlander is, blijft hij voor NL uitkomen. Tenzij hij een Jos Lansinkje gaat doen en naar Duitsland vertrekt.

Aranel

Floor_x schreef:
Even een vraagje.

Daar ben ik ook benieuwd naar... ligt eraan wie 'm overkoopt van die sjokkemol :Y)
Maar als 'ie gaat uitkomen voor DL dan hoeft het voor mij eigenlijk niet meer :')

Gimli_

Erg jammer voor Edward, ben benieuwd hoe de toekomst eruit gaat zien voor dit mooie paard.