Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bubsj schreef:Equidea schreef:Hoe kon dat ene paard trouwens gekeurt worden, en als 12 jarige verkocht worden terwijl het dier 20 was....? (en hoe wist de koper dat, je kunt maar tot 15 jaar zien aan de tanden...?) Tijdens een keuring worden de tanden toch nagekeken...?
Ivm vervalsen paspoort. Het paard was al gechipt. Eigenaar heeft verteld dat het kwpn geen informatie wou geven tot ze lid en eigenaar waren. Ze zullen toen wel via het chipnummer achter de echte leeftijd zijn gekomen? In iedergeval zit deze persoon ook op bokt en heeft haar verhaal ook al gedaan
take_one schreef:Die advocaat deugde ook voor geen meter, hij durfde Alberto niet eens recht in z'n ogen aan te kijken.
Ziek wat die vrouw allemaal gedaan heeft, maar toch laten ook mensen zich er makkelijk in tuimelen...
Cayenne schreef:smokey17 schreef:volgens mij zitten alle mods massaal hier op dit topic alles te verwijderen... beetje erg jammer.
Door middel van bokt zouden we juist kunnen zorgen dat ze stopt met haar praktijken.... schijnbaar wil bokt daar niet aan mee doen.
Jij wil dat bokt wordt aangeklaagd? Er is ook nog zoiets als de wet. Waarom denk je dat haar naam niet is genoemd in de uitzending?
Wees blij dat de mods hier druk bezig zijn. Anders had dit topic allang dicht gezeten en een nieuw topic hierover openen we niet meer
Britt_Sisi schreef:als je al naar het paard en veulen keek zag je al dat er dingen niet klopten..
maar ik snap niet, dat meisje met die geheime camera zei dat kamilia niets op haar rug kon verdragen en later in het filmpje zie je ze toch rijden, hoe kan dit dan?
Britt_Sisi schreef:als je al naar het paard en veulen keek zag je al dat er dingen niet klopten..
maar ik snap niet, dat meisje met die geheime camera zei dat kamilia niets op haar rug kon verdragen en later in het filmpje zie je ze toch rijden, hoe kan dit dan?
Cayenne schreef:Equidea schreef:Hoe kon dat ene paard trouwens gekeurt worden, en als 12 jarige verkocht worden terwijl het dier 20 was....? (en hoe wist de koper dat, je kunt maar tot 15 jaar zien aan de tanden...?) Tijdens een keuring worden de tanden toch nagekeken...?
Wanneer je er achter komt dat het paspoort vervalst is en de actuele gegevens moet opvragen, dan kom je daar uiteindelijk dus vanzelf achter..
ellieellende schreef:D_Travis schreef:dat komt omdat de helft door moderaters is verwijdert omdat er mensen waren die haar daar aanspraken op haar gedrag, wat dus blijkbaar niet werd gewaardeerd door de moderators.
toen is er bij een aantal mensen al een lichtje gaan branden dat het een aandachttrekker was en een leugenaar.
Maar goed.![]()
![]()
Gelukkig beschikken wij dus over goede mensenkennis
en lachen wij als laatste het best!
iSaBeLL schreef:Britt_Sisi schreef:als je al naar het paard en veulen keek zag je al dat er dingen niet klopten..
Dat is een andere schimmel
Espie schreef:ik vind het heel erg dat ze mensen oplicht .![]()
maar je koopt geen pony van zo veel geld zonder keuren
en de dieren stonden er wel verzorgt bij .
dus vind het ook een fout van die mensen om zo maar een dier tekoopen zonder keuren