xStephanie schreef:milou123 schreef:Ik zou serieus van een flatgebouw afspringen als m'n vriendlief overal mee naartoe zou gaan.
Dan springt ie mee

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ossi schreef:RaymondP schreef:Na een flinke tijd gaat dat wel opvallen.
Het hele idee van B&B is juist dat we allebei onze eigen hobby's hebben...
milou123 schreef:RaymondP schreef:Zo slap is het nu ook weer niet.
Het is wel te doen hoor. Maar je mist dan toch een stuk van het leven van je vriendin.![]()
Na een flinke tijd gaat dat wel opvallen.
Ik zou serieus van een flatgebouw afspringen als m'n vriendlief overal mee naartoe zou gaan.
Gianti schreef:jeetje wat een gebabbel, ben te moe om te lezen
vannacht beetje lang door gegaan, iemand heeft beetje verkeerde invloed, normaal slaap ik al om uiterlijk 12 uur en nu half 4en om het leuk te maken, moest 7.30 achter de kassa zitten
maar het was het waard
eens kijken, milou wilt volgens mij dat ik naar de meeting kom, even kijken wie allemaal gaat
milou123 schreef:RaymondP schreef:Zo slap is het nu ook weer niet.
Het is wel te doen hoor. Maar je mist dan toch een stuk van het leven van je vriendin.![]()
Na een flinke tijd gaat dat wel opvallen.
Ik zou serieus van een flatgebouw afspringen als m'n vriendlief overal mee naartoe zou gaan.
_San87_ schreef:Gianti schreef:jeetje wat een gebabbel, ben te moe om te lezen
vannacht beetje lang door gegaan, iemand heeft beetje verkeerde invloed, normaal slaap ik al om uiterlijk 12 uur en nu half 4en om het leuk te maken, moest 7.30 achter de kassa zitten
maar het was het waard
eens kijken, milou wilt volgens mij dat ik naar de meeting kom, even kijken wie allemaal gaat
Ik ga.
RaymondP schreef:Na ruim 5 jaar een paardenbabe gehad te hebben kan ik je met flinke zekerheid vertellen dat dat niet werkt voor haar.![]()
En dat is overigens niet waarom 't stuk is gegaan mocht je je dat afvragen.
Zelf had ik er wat minder moeite mee.
Mja, social retard enzo heh.
milou123 schreef:Gianti schreef:eens kijken, milou wilt volgens mij dat ik naar de meeting kom, even kijken wie allemaal gaat
Zeker wil ik dat!![]()
![]()
![]()
Ene, ik ga.![]()
Dat zou opzich al reden genoeg moeten zijn.
RaymondP schreef:Het zou voor jou wel werken Milou?
milou123 schreef:RaymondP schreef:Het zou voor jou wel werken Milou?
Dat heb ik impliciet al gezegd toch?
Ik wil naast een (ooit) leven samen ook een eigen leven. Ik heb mijn eigen ruimte ook nodig, en de ander ook lijkt mij.
Het lijkt mij wel zo gezond om ook dingen apart te ondernemen en je eigen dingen te hebben.
Ik zou echt gek worden als ie overal mee naartoe gaat.
Echt, dan ben ik heel snel weg.
milou123 schreef:RaymondP schreef:Het zou voor jou wel werken Milou?
Dat heb ik impliciet al gezegd toch?
Ik wil naast een (ooit) leven samen ook een eigen leven. Ik heb mijn eigen ruimte ook nodig, en de ander ook lijkt mij.
Het lijkt mij wel zo gezond om ook dingen apart te ondernemen en je eigen dingen te hebben.
Ik zou echt gek worden als ie overal mee naartoe gaat.
Echt, dan ben ik heel snel weg.